Početna stranicaVisoka učilištaKorisničke stranice
Medijska pedagogija
Kratica: KOMEDU13Opterećenje: 30(P) + 0(S) + 0(A) + 0(PK) + 0(LK) + 0(M) + 0(E) + 0(SJ) + 0(TJ) + 0(T) + 0(KL)
Nositelji: prof. dr. sc. Danijel Labaš
doc. dr. sc. Lana Ciboci
Izvođači:
Opis predmeta: Glavni cilj kolegija je razviti medijske kompetencije kod studenata i potaknuti ih na kritičko promišljanje o medijskim sadržajima. Sekundarni cilj kolegija je upoznati studente s razvojem medijskog odgoja u Hrvatskoj i inozemstvu te kod njih razviti vještine za korištenje medija u nastavi. Studenti će se upoznati i s utjecajima medijskih sadržaja na stavove, znanja i ponašanje medijskih korisnika te će svjesnije i kompetentnije koristiti medijske sadržaje.
Jezici na kojima se održava nastava: - - -
Obavezna literatura:
1. Labaš, Danijel; Djeca u svijetu interneta - zatočenici virtualnog svijeta. Pedagoški modeli i otvorena pitanja, 35-64, u: Ciboci, Lana; Kanižaj, Igor; Labaš, Danijel (2011) Djeca medija. Od marginalizacije do senzacije; Matica hrvatska, Zagreb (2011)
2. Reichmayr, Ingrid-Francisca; U prilog medijskom obrazovanju; Media Online (2011)
3. Rivoltella, Pier Cesare; Internet i odgoj. Analiza pedagoških modela i smjernice za razmišljanje; Kateheza, 24(2002)3, 265-280. (2002)
4. Uldrijan, Ivan; Zašto odgajati za medije? Mediji kao odgojitelji u doba odgojne krize, u: Labaš, Danijel (ur.), Komunikacija i mediji u krizi, 173-192.; Hrvatski studiji, Zagreb (2011)
5. Zgrabljić Rotar, Nada; Suvremeni koncept medijske pismenosti kao dio komunikacijskih znanosti, u Mataušić, Juraj Mirko (ur.), Komunikacijske znanosti. Znanstvene grane i nazivlje, , 72-85.; Hrvatski studiji, Zagreb (2007)
Preporučena literatura: - - -
Legenda
P - Predavanja
T - Terenske vježbe
KL - Kliničke vježbe
S - Seminar
A - Auditorne vježbe
PK - Vježbe u praktikumu
LK - Lektorske vježbe
M - Metodičke vježbe
E - Eksperimentalne vježbe
SJ - Vježbe iz stranog jezika
TJ - Vježbe tjelesnog odgoja
* - Predmet se ne polaže
Srce - Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu