|  |
Kratica: ŠP4-8US | Opterećenje: 0(P)
+ 0(S)
+ 0(A)
+ 0(DR)
+ 0(G)
+ 0(GL)
+ 0(KL)
+ 0(LK1)
+ 0(M)
+ 30(PK)
+ 0(SJ)
+ 0(TJ)
+ 0(LK2)
|
Nositelji: | Pred. Jasna Vukonić Žunič |
Izvođači: | |
Opis predmeta: OČEKIVANI ISHODI:
Koristiti temeljna teorijsko-metodološka znanja u radu s učenicima.
Razumijevati važnost kvalitetne pripreme i provedbe nastavnih aktivnosti u školi.
Samostalno sudjelovati u osmišljavanju i provođenju nastavnih aktivnosti u redovnoj, dopunskoj, dodatnoj nastavi, u izvannastavnim aktivnostima te terenskoj nastavi.
Primjenjivati suvremene strategije poučavanja i proširivati svoje spoznaje o njima.
Samostalno voditi pedagošku dokumentaciju.
Pratiti, provjeravati i ocjenjivati postignuća učenika.
Samostalno izrađivati ispitne materijale za učenike.
Kritički interpretirati podatke prikupljene tijekom nastavnih aktivnosti.
Samostalno pratiti i pomagati u radu učenicima s posebnim potrebama.
Sudjelovati u radu Razrednih i Učiteljskih vijeća.
SADRŽAJI:
1.Prisustvovanje redovnom nastavnom radu i svim ostalim aktivnostima u školi (izvannastavne aktivnosti, terenska nastava, dopunska, dodatna nastava)
2.Samostalno planiranje, programiranje i izvođenje nastavnih aktivnosti u školi ili tijekom terenske nastave (mjesečno planiranje i programiranje, dnevno pripremanje za rad: artikulacija nastavnoga sata, primjene nastavnih metoda, oblika, sredstava i pomagala; kvaliteta interakcije učenik-učitelj i učenik-učenik, dinamika razreda, opterećenost učenika),
3.Praćenje, vrjednovanje i ocjenjivanje odgojno-obrazovne djelatnosti u svim organizacijskim oblicima (Promatranje i analiziranje organizacijskih komponenti nastave, sintetiziranje i kritička interpretacija prikupljenih podataka tijekom ostvaraja nastavnih sati).
4.Uvođenje u praćenje, vrjednovanje i ocjenjivanje učenika/ca. Sudjelovanje u sastavljanju, ispravljanju i kriterijima vrjednovanja ispita znanja. Provođenje, ispravak i analiza ispitnog materijala.
5.Praćenje i rad s darovitim učenicima te učenicima koji rade po IOOP-u.
6.Praćenje inovacija i projekata koji se ostvaruju u školi.
7.Prisustvovanje ostalim aktivnostima koje provode stručni timovi u školi tijekom prakse (individualni razgovori s roditeljima, roditeljski sastanci, školski izleti, terenska nastava, sjednice i stručni sastanci).
8.Sudjelovanje u suradnji roditelja i učitelja te suradnju s ostalim školskim institucijama
OBVEZE STUDENATA:
-redovito prisustvovanje i pohađanje školske prakse,
-aktivno sudjelovanje u nastavi i ostalim oblicima aktivnosti u školi,
-pisano praćenje aktivnosti učenika i ostvaraja nastavnih aktivnosti (po naputcima dobivenim od voditeljice kolegija),
-održavanje jednog do dva nastavna sata,
-sastavljanje i provođenje ispita znanja,
-vrednovanje ispita znanja,
-pomaganje učiteljima u radu, nadasve ukoliko imaju učenike s posebnim potrebama,
-predočenje potvrde o uspješno obavljenoj školskoj praksi ovjerenoj od strane mentora/ice i ravnatelja/ice škole,
-završno pisano izvješće temeljeno na opservacijama, razgovorima, stečenom iskustvu tijekom školske prakse (po naputcima dobivenim od voditeljice kolegija). |
Jezici na kojima se održava nastava: - - - |
Obavezna literatura: |
1. | 1.Nastavni plan i program od I.-IV. razreda (MZOS, Zagreb, 2006.)
2.Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, 8/2008.)
3.Pedagoški standard (Narodne novine 5/2008.)
4.Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (MZOS, Zagreb, 2010.) |
Preporučena literatura: - - - |
|  |