|  |
Likovna metodika u integriranom kurikulumu I |
Kratica: LMK1-3PP | Opterećenje: 30(P)
+ 0(S)
+ 0(A)
+ 0(DR)
+ 0(G)
+ 0(GL)
+ 0(KL)
+ 0(LK1)
+ 30(M)
+ 0(PK)
+ 0(SJ)
+ 0(TJ)
+ 0(LK2)
|
Nositelji: | v. pred. dr. sc. Anita Rončević |
Izvođači: | v. pred. dr. sc. Anita Rončević
(
Metodičke vježbe
)
|
Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA Likovna kultura - položena!
PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Razvijanje općih osobnih kompetencija i stručnih kompetencija vezanih za vizualno-likovno opismenjavanje, sposobnost ispravnog interpretiranja pojmova likovnog jezika, posjedovanje znanja i praktičnih vještina vezanih za uporabu likovnih tehnika i materijala, stjecanje metodičko-didaktičkih znanja i sposobnosti vezanih za likovni jezik, razvoj sposobnosti analize dječjih likovnih uradaka, stjecanje sposobnosti samostalnog planiranja integriranih aktivnosti
OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA
Uvod u Metodiku likovne kulture, interdisciplinarnost,
Povijest likovnog odgoja i obrazovanja,
Polifaktorski model aktivnosti,
Razvoj djece rane, predškolske i rane školske dobi, razvojne faze likovnog izraza djece rane, pradškolske i rane školske dobi,
Likovni tipovi djece rane, pradškolske i rane školske dobi,
Analiza dječjih likovnih uradaka,
Odgajatelj, osobne i stručno-profesionalne kompetencije,
Postojeća koncepcija rada u vrtiću,
Likovna kultura u integriranom kurikulumu. |
Jezici na kojima se održava nastava: - - - |
Obavezna literatura: |
1. | 1. Herceg, L., Rončević, A. i Karlavaris, B. (2010). Metodika likovne kulture djece rane i
predškolske dobi
2. Karlavaris, B. (2007). Fenomen dječjeg crteža. Novi Sad: vlastito izdanje
3. Karlavaris, B. (1991). Metodika likovnog odgoja 1. Rijeka: Hofbauer
4. Programsko usmjerenje odgoja i obrazovanja predškolske djece. (1991), Glasnik 7/8. Zagreb: Ministarstvo prosvjete i športa RH. |
Preporučena literatura: |
2. | 1. Belamarić, D. (1987). Dijete i oblik. Zagreb: Školska knjiga.
2. Grgurić, N., Jakubin, M. (1996). Vizualno-likovni odgoj i obrazovanje. Zagreb: Educa. |
|  |