|  |
Računalo u razrednoj nastavi |
Kratica: RRN-3US | Opterećenje: 15(P)
+ 0(S)
+ 0(A)
+ 0(DR)
+ 0(G)
+ 0(GL)
+ 0(KL)
+ 0(LK1)
+ 0(M)
+ 30(PK)
+ 0(SJ)
+ 0(TJ)
+ 0(LK2)
|
Nositelji: | doc. dr. sc. Jasminka Mezak |
Izvođači: | doc. dr. sc. Jasminka Mezak
(
Vježbe u praktikumu
)
|
Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA
Informatika - položena!
PREDVIĐENI ISHODI UČENJA
Nakon odslušanog predmeta studenti će moći:
-interpretirati oblike rada s računalom u razrednoj nastavi
-analizirati informacije dobivene iz različitih izvora
-usporediti različite interaktivne edukativne materijale
-vrednovati različite interaktivne edukativne materijale
-izrađivati jednostavne zadatke korekcije i kompozicije slike na računalu
-izraditi prezentaciju na zadanu temu na računalu
-izraditi mentalnu mapu na zadanu temu na računalu
OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA
Predavanja:
-Dijete i računalo; učitelj i računalo; ergonomija prostora potrebna za rad;
-računalo kao sredstvo za zabavu;
-računalo kao poticaj za likovno stvaralaštvo;
-računalo kao sredstvo za stjecanje znanja;
-računalo kao pomoć u radu s djecom s posebnim potrebama;
-edukativne prezentacije: namjena i izrada;
-edukativni programi i računalne igrice: vrste, oblici rada, razvoj vještina, motorike, prednosti i nedostaci;
-internet: prednosti i nedostaci, sigurnost djece na internetu;
-cjeloživotno obrazovanje: online učenje, e-learning, društveni softver, forumi
Vježbe:
-alat za obradu slike: rad s dijelovima slike: selekcije i transformacije dijelova slike; rad sa slojevima; kompozicija slike
-alat za izradu prezentacija: izgled i dizajn slajdova; rad s objektima: tekst, grafika, zvuk, video zapis; izrada animacija, tranzicije, veze unutar prezentacije, slide show
-alat za izradu mentalnih mapa: dizajn, rad s objektima: tekst, grafika, zvuk, video; povezivanje objekata, mapa; korištenje mapa u drugim aplikacijama |
Jezici na kojima se održava nastava: - - - |
Obavezna literatura: |
1. | Cvetkovic-Lay, J., Sekulic Majurec, A. (1998), Darovito je, što cu s njim?. Zagreb: Alinea.
Pivec, M. Igra i učenje:Potencijali učenja kroz igru http://www.carnet.hr/casopis/49/clanci/1 |
Preporučena literatura: |
2. | Dodatna:
Kassandra Barnes, Raymond C. Marateo, S. Pixy Ferris: Poučavanje i učenje s internetskom generacijom http://www.carnet.hr/casopis/55/clanci/3
softverski priručnici |
|  |