|  |
Kratica: KM1-6US | Opterećenje: 30(P)
+ 0(S)
+ 0(A)
+ 0(DR)
+ 0(G)
+ 0(GL)
+ 0(KL)
+ 0(LK1)
+ 15(M)
+ 0(PK)
+ 0(SJ)
+ 0(TJ)
+ 0(LK2)
|
Nositelji: | izv. prof. dr. sc. Biljana Trajkovski |
Izvođači: | izv. prof. dr. sc. Biljana Trajkovski
(
Metodičke vježbe
)
|
Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA Kineziologija - položena!
PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Nakon odslušanog kolegija (predavanja i vježbe) studenti bi trebali moći razviti u potpunosti
opće kompetencije koje su preduvjet usvajanju i razvoju specifičnih kompetencija. Moći će razlikovati temeljne pojmove i strukturu kineziološke metodike, te razviti kompetenciju rukovođenja osnovnim organizacijskim oblikom rada (sat tjelesne i zdravstvene kulture), te analizirati i usporediti rezultate dobivene mjerenjem antropoloških obilježja djece rane školske dobi. Opće kompetencije razvit će se kao preduvjet razvoja specifičnih kompetencija. Opće kompetencije studenti će razvijati metodama razgovora, usmenog izlaganja, demonstracije i vježbanjem.
OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Uvod u Kineziološku metodiku. Temeljni pojmovi, definicija i struktura kineziološke metodike. Odnos kineziološke metodike prema drugim znanostima. Uloga, cilj i zadaće tjelesne i zdravstvene kulture u radu s djecom rane i predškolske dobi. igara u funkciji motoričkog razvoja učenika. Općepripremne vježbe. Izbor i primjena kinezioloških operatora. Biotička
motorička znanja i njihova primjena u radu s djecom rane školske dobi: motorička znanja za svladavanje prostora, prepreka, otpora i manipulacije objektima i pomagalima. Organizacijski oblici rada u području kineziološke kulture (aktivnosti na otvorenom, aktivnosti u dvorani, aktivnosti u vodi, na ledu i snijegu, aktivnosti u adaptiranim prostorima - jutarnja tjelovježba, izleti, šetnja, ljetovanja, zimovanja, organizirani sportski programi, priredbe, javni nastupi i igra).
Praktično izvođenje motoričkih aktivnosti i usvajanje motoričkih znanja (biotička motorička znanja za svladavanje prostora, prepreka, otpora i manipulaciju objektima) i kineziološka znanja elemenata igre i sportskih aktivnosti.
Procentualna podjela stijecanja ECTS bodova:
pismeni završni ispit 25%
kolokvij(i) 40%
nazočnost na nastavi 5%
aktivnost 10%
seminarski rad 10%
vježbe 10% |
Jezici na kojima se održava nastava: - - - |
Obavezna literatura: |
1. | 1.Findak, V. (2003). Metodika tjelesne i zdravstvene kulture. Zagreb. Školska knjiga.
2.Pejčić, A. (2005). Kineziološke aktivnosti za djecu predškolske i rane školske dobi. Rijeka, Visoka učiteljska škola u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Rijeka.
3.Pejčić, A. (2002). Igre za male i velike. Rijeka. Visoka učiteljska škola u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Rijeka.
4.Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta (2006). HNOS. Nastavni plan i program za osnovnu školu. Zagreb. |
Preporučena literatura: - - - |
|  |