|  |
Metodika glazbene kulture I |
Kratica: MGK1-6US | Opterećenje: 45(P)
+ 0(S)
+ 0(A)
+ 0(DR)
+ 0(G)
+ 0(GL)
+ 0(KL)
+ 0(LK1)
+ 15(M)
+ 0(PK)
+ 0(SJ)
+ 0(TJ)
+ 0(LK2)
|
Nositelji: | izv. prof. dr. sc. Mirna Marić |
Izvođači: | |
Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA
Glazbeno pismo, Glazbena kultura i Glazbeni praktikum I-IV - položeni!
PREDVIĐENI ISHODI UČENJA
Studenti će moći demonstrirati temeljno poznavanje glazbene kulture, razvitit vještine prepoznavanja glazbenoga djela, slušanjem razvijati ljubav i razumijevanje zavičajne glazbe, usvojenim metodama slušanja glazbe pri izradi pismene pripreme znati pravilno primijeniti glazbene elmente odslušanog djela te idjeno usmjeriti likovno i literarno izražavanje djeteta uz aktivnost slušanja glazbe.
OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA
Pojam i definicija metodike glazbene kulture
Nastavni oblici i metode rada
Glazbene sposobnosti
Pjevanje kao područje glazbene kulture
Metodički pristup učenja pjesme po sluhu
Sviranje kao područje glazbene kulture
Orffov instrumentarij
Sulušanje glazbe kao područje glazbene kulture
Vokalna, instrumentalna i vokalnoinstrumentalna glazba
Analiza glazbenog djela
Izražavanje dojmova i vrednovanje doživljaja
Pripremanje ocjenskih aktivnosti u vježbaonici |
Jezici na kojima se održava nastava: - - - |
Obavezna literatura: |
1. | O.1 Njirić, N. (2001), Put do glazbe. Zagreb: Školska knjiga
O.2 Požgaj, J. (1998), Metodika nastave glazbene kulture u osnovnoj školi. Zagreb: Školska knjiga
O.3 Riman, M. (2008), Dijete pjeva. Rijeka: Učiteljski fakultet u Rijeci
O.4 Sam, R.( 1998), Glazbeni doživljaj u odgoju djeteta. Rijeka: Glosa |
Preporučena literatura: - - - |
|  |