|  |
Kratica: KM2-7US | Opterećenje: 30(P)
+ 0(S)
+ 0(A)
+ 0(DR)
+ 0(G)
+ 0(GL)
+ 0(KL)
+ 0(LK1)
+ 15(M)
+ 0(PK)
+ 0(SJ)
+ 0(TJ)
+ 0(LK2)
|
Nositelji: | izv. prof. dr. sc. Biljana Trajkovski |
Izvođači: | izv. prof. dr. sc. Biljana Trajkovski
(
Metodičke vježbe
)
|
Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA Kineziološka metodika I - položena!
PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Opće kompetencije:
Nakon odslušanog kolegija (predavanja i vježbe), studenti će moći razlikovati temeljne pojmove i strukturu kineziološke metodike. Moći će analizirati i usporediti rezultate dobivene mjerenjem antropoloških obilježja učenika rane školske dobi. Znati će opisati i razlikovati biopsihosocijalne karakteristike učenika i učenica mlađe školske dobi.
Opće kompetencije razvit će se kao preduvjet razvoja specifičnih kompetencija.
Opće kompetencije studenti će razvijati metodama razgovora, usmenog izlaganja, demonstracije i vježbanjem. Studenti će opće kompetencije razviti ostvarivanjem predloženih konkretnih zadataka koji će biti u skladu s razvojem specifičnih kompetencija.
Specifične kompetencije:
Tumačenje strukture sata i njihovih pojedinačnih dijelova
Odabir sadržaja za pojedine dijelove sata
Fiziološko i psihološko opterećenje na satu tjelesne i zdravstvene kulture
Upoznavanje metodičkih organizacijskih oblika rada
Tumačenje i analiza metodičkih principa, postupaka i metoda rada u području tjelesne i zdravstvene kulture
OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA: Organizacijski oblici rada. Sat tjelesne i zdravstvene kulture (struktura sata: uvodni dio, pripremni, glavni i završni dio sata). Zadaci (antropološki, odgojni, obrazovni). Oblici i sadržaji rada po dijelovima sata. Opterećenje na satu tjelesne i zdravstvene kulture. Metodičko organizacijski oblici rada. Metodički principi ili načela. Metode rada i metodički postupci u području tjelesne i zdravstvene kulture. Motorička znanja (za svladavanje prostora, prepreka, otpora i manipulacije objektima i pomagalima). Usvajanje motoričkih znanja, koja se nalaze u programu rada za učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, i njihova primjena u pojedinim dijelovima sata. Opće pripremne vježbe. Igre sa i bez pomagala. Pripremanje učitelja (teorijsko, motoričko i organizacijsko). |
Jezici na kojima se održava nastava: - - - |
Obavezna literatura: |
1. | Neljak, B. (2011.). Opća kineziološka metodika. Kineziološki fakultet, Sveučilišta u Zagrebu.
Findak, V. (2003.). Metodika tjelesne i zdravstvene kulture, Zagreb, Školska knjiga
Findak V., Metikoš D., Mraković M., Neljak, B., Prot, F. (2000). Motorička znanja.
Pejčić, A. (2005). Kineziološke aktivnosti za djecu predškolske i rane školske dobi. Rijeka, Visoka učiteljska škola u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Rijeka.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta (2006). HNOS. Nastavni plan i program za osnovnu školu. Zagreb. |
Preporučena literatura: |
2. | Mišigoj-Duraković i suradnici (1999). Tjelesno vježbanje i zdravlje. Grafos, Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu.
Sekulić, D., D. Metikoš (2007) Uvod u transformacijske postupke u kineziologiji: Udžbenici Sveučilišta u Splitu, Fakultet PMZK Split
Zbornici radova (2003-2013). Zbornici radova Ljetne škola kineziologa Republike Hrvatske |
|  |