|  |
Kontinuirano profesionalno obrazovanje |
Kratica: KPO-1PD | Opterećenje: 30(P)
+ 15(S)
+ 15(A)
+ 0(DR)
+ 0(G)
+ 0(GL)
+ 0(KL)
+ 0(LK1)
+ 0(M)
+ 0(PK)
+ 0(SJ)
+ 0(TJ)
+ 0(LK2)
|
Nositelji: | izv. prof. dr. sc. Renata Čepić |
Izvođači: | izv. prof. dr. sc. Renata Čepić
(
Auditorne vježbe, Seminar
)
|
Opis predmeta: PREDUVJET UPISA PREDMETA
Nema preduvjeta
PREDVIĐENI ISHODI UČENJA
Očekuje se da studenti:
-demonstriraju višu razinu znanja u planiranju vlastitog obrazovanja i učenja u profesionalnom kontekstu
-pokažu sposobnost analiziranja složenih situacija učenja i profesionalnoga razvoja u raznolikim kontekstima, uključujući i vlastito učenje i profesionalni razvoj
-pokažu višu razinu znanja i razumijevanja različitih teorijskih pristupa i modela kontinuiranog profesionalnog obrazovanja odgajatelja u kontekstu suvremenih zahtjeva
-razumiju različite filozofske orijentacije i vrijednosti odgajatelja te kritički procijeniti njihov utjecaj na praksu ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
-mogu kritički analizirati stanje, identificirati prilike i definirati probleme s kojima se susreću odgajatelji u ostvarivanju kontinuiranog profesinalnog obrazovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
-znaju primijeniti odgovarajuće strategije planiranja vlastitoga kontinuiranoga profesionalnoga razvoja
-demonstriraju sposobnost izrade individualnog obrazovnog plan na temelju prepoznatih osobnih i profesionalnih obrazovnih potreba, uz uvažavanje postojećih obrazovnih uvjeta i mogućnosti.
OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA
1.Kontinuirano profesionalno obrazovanje odgajatelja u okvirima integralnoga koncepta cjeloživotnog obrazovanja i učenja.
2.Neki teorijsko-metodološki pristupi i modeli razvoja kurikuluma u kontinuiranom profesionalnom obrazovanju odgajatelja.
3.Obrazovne potrebe, uvjeti i mogućnosti kao pretpostavke realizacije kontinuiranog profesionalnog obrazovanja odgajatelja. Metodologijski pristupi ispitivanju obrazovnih potreba, obrazovnih uvjeta i obrazovnih mogućnosti
4.Odgajatelj i individualni obrazovni plan (značaj, sadržaj, vrste i oblici). Refleksija i njen značaj za profesionalnu osposobljenost odgajatelja.
5.Refleksije aktualne obrazovne politike Europske unije na promjene obrazovanja odgajatelja.
6.Nove profesionalne uloge odgajatelja. Profesionalni standardi (ISSA-standardi). |
Jezici na kojima se održava nastava: - - - |
Obavezna literatura: |
1. | Obavezna literatura:
1.XXX Zbornik radova (2010): Stručno usavršavanje i profesionalni razvoj (ur. Barbaroša-Šikić, M., Zrnčić, M., Hrţica, V.), Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (www.azoo.hr/admin/fckeditor/File/Zbor ... pdf. format)
2.XXX (2013) Strategija stručnog usavršavanja za profesionalni razvoj odgojno-obrazovnih djelatnika 2014.-2020. (nacrt, ožujak 2013( Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje http://www.azoo.hr/images/IPA/Nacrt_Strategije_IPA.pdf |
Preporučena literatura: |
2. | Dodatna literatura: |
3. | http://www.ufri.uniri.hr/hr/nastavanovi/nastavni-materijali.html |
4. | |
5. | |
6. | |
7. | |
8. | |
|  |