|  |
Metodologija izrade stručnog i znanstvenog rada |
Kratica: MISZ-2PD | Opterećenje: 30(P)
+ 15(S)
+ 15(A)
+ 0(DR)
+ 0(G)
+ 0(GL)
+ 0(KL)
+ 0(LK1)
+ 0(M)
+ 0(PK)
+ 0(SJ)
+ 0(TJ)
+ 0(LK2)
|
Nositelji: | izv. prof. dr. sc. Renata Čepić |
Izvođači: | izv. prof. dr. sc. Renata Čepić
(
Auditorne vježbe, Seminar
)
|
Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta
PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Očekuje se da studenti:
- pridaju važnost unapređivanju akademskog stila pisanja u svojemu profesionalnom radu
- razvijaju akademski stil pisanja stručnog i znanstvenog rada
- demonstriraju znanje i razumijevanje o različitim vrstama i značajkama znanstvenih i stručnih tekstova
- pokažu sposobnost prepoznavanja i analiziranja ključnih obilježja kvalitetno napisanoga stručnog i znanstvenoga rada
- razvijaju kompetencije važne za izradu pisanoga rada koji će po svojoj metodologiji, obliku i sadržaju udovoljavati temeljnim standardima stručnog i znanstvenoga pisanja
- strukturiraju stručni/znanstveni rad prema osnovnim metodološkim pravilima.
OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA - temeljna metodološka pravila pri oblikovanju teksta i pisanju stručnih i znanstvenih radova, - strukturni elementi pisanog rada, - i drugi sadržaji |
Jezici na kojima se održava nastava: - - - |
Obavezna literatura: |
1. | Obavezna literatura:
1.Silobrčić, V. (1998), Kako sastaviti, objaviti i ocijeniti znanstveno djelo. Zagreb: Medicinska naklada.;
2.Matijević, M., Mužić, V. i Jokić, M. (2003.): Istraživati i objavljivati-elementi metodološke pismenosti. Zg: HPKZ. |
Preporučena literatura: |
2. | Dodatna literatura:
1.Roš, M. (2005) Pišem! Priročnik za pisanje strokovnih in znanstvenih del. Ljubljana: GV založba.
2.Zelenika, R. (2000): Metodologija i tehnologija izrade znanstvenog i stručnog djela. - 4. izd. - Rijeka : Ekonomski fakultet (odabrana poglavlja).
3. Vujević, M. (2002) Uvođenje u znanstveni rad u području društevnih znanosti. Zagreb: Školska knjiga.(odabrana poglavlja).
4. XXX Upute suradnicima za objavu rada u časopisima ( u zavisnosti od časopisa za koji se pripremio rad) |
|  |