Početna stranicaVisoka učilištaKorisničke stranice
Osnove virtualnih okruženja
Kratica: Opterećenje: 30(P) + 0(A) + 15(L) + 0(K)
Nositelji: Prof. dr. sc. Igor Sunday Pandžić
Doc. dr. sc. Krešimir Matković
Izvođači: dr. sc. Aleksandra Čereković ( Laboratorijske vježbe )
Nenad Markuš mag. ing. inf. ( Laboratorijske vježbe )
Opis predmeta: Virtualna okruženja su predmeti i prostori koje stvaramo kao modele na računalu, a oživljavamo ih 3D računalnom grafikom. Primjene sežu u najrazličitija područja kao što su igre, TV, dizajn, projektiranje, virtualni prototipovi, obuka, simulacije, vizualizacija podataka, komunikacije, marketing itd. U okviru predmeta predstavljaju se osnovne tehnike virtualnih okruženja, od modeliranja virtualne scene do iscrtavanja, interakcije te detekcije presjeka i sudara, te uvode naprednije tehnologije virtualne i proširene stvarnosti, virtualnih okruženja na mreži i na pokretnim uređajima. Razmatraju se i primjene ovih tehnologija s namjerom da se studente potakne na razmišljanje o mogućnostima koje one otvaraju.
Jezici na kojima se održava nastava: - - -
Obavezna literatura:
1. Virtualna okruženja: Interaktivna 3D grafika i njene primjene, Igor S. Pandžić, Tomislav Pejša, Krešimir Matković, Hrvoje Benko, Aleksandra Čereković, Maja Matijašević; Element Zagreb 2011, Manualia Universitatis Studiorum Zagrabiensis, ISBN 978-953-197-606-0
Preporučena literatura:
2. Real-Time Rendering, third edition Tomas Akenine-Möller, Eric Haines, Naty Hoffman; A.K.Peters Ltd. 2008
3. Computer Graphics and Virtual Environments: From Realism to Real-Time Mel Slater, Anthony Steed, Yiorgos Chrysanthou Addison-Wesley Pub Co 2001
Preduvjeti za upis predmeta:
Položen : Teorija informacije
Legenda
P - Predavanja
A - Auditorne vježbe
L - Laboratorijske vježbe
K - Konstrukcijske vježbe
* - Predmet se ne polaže
Srce - Sveučilišni računski centar Sveučilišta u Zagrebu