Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Pjevanje 2

Šifra:
216169
Visoko učilište:
Muzička akademija
ECTS bodovi:
26.0
Opterećenje:
60(P)
Izvođači:

prof. mr. art. Martina Zadro (P)

doc. art. Helena Bernarda Lucić Šego (P)

doc. Tomislav Mužek, ak.gl.pjev. (P)

doc. mr. art. Renata Pokupić (P)

prof. art. Vlatka Oršanić, akad. (P)

doc. art. Alexei Tanovitski, ak.gl.pjev. (P)

Opis predmeta:
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu dinamikom prilagođenom predznanju i sposobnostima pojedinog studenta: tehničke vježbe, disanje, skaliranje, legato, staccato, trileri, razvijanje opsega i volumena glasa, rad na literturi, od toga najmanje: 3 pjesme i arije skladatelja 16. 17. i 18. st. ( Falconieri, Caccini, Scarlatti, Vivaldi, Pergolesi, Caldara, Bononcini, Stradella, Purcell ) 2 arije iz oratorija, kantata i misa ( Vivaldi, Bach, Händel, Haydn, Mozart, Rossini, Mendelssohn, Pergolesi ) 6 pjesama stranih skladatelja klasike, romantike i moderne ( Mozart, Schubert, Schumann, Brahms, Wolf, Dvořak, Faure, Čajkovski, Grieg, Bellini, Obradors, Granados, Debussy, Britten, Pizetti, Grečaninov ) 2 pjesme hrvatskih autora ( Hatze, Zajc, Pejačević, Bersa, Lisinski, Lhotka-Kalinski ) 3 operne arije ( Mozart, Rossini, Donizetti, Massenet, Gounod )
Obavezna literatura:

1. Pjesme autora: Falconieri, Caccini, Scarlatti, Purcell, Vivaldi, Pergolesi, Caldara, Stradella, Bononcini, Dowland Oratoriji, mise i kantate autora: Vivaldi, Bach, Händel, Haydn, Mozart, Rossini, Mendelssohn Pjesme autora: Schubert, Schumann, Brahms,Wolf, Dvořak, Faure, Čajkovski, Grieg, Bellini, Debussy, Obradors, Granados, Pizetti, Grečaninov Pjesme autora: Hatze, Bersa, Zajc, Lisinski, Pejačević, Lhotka-Kalinski Arije i klavirski izvodi autora: Mozart, Rossini, Donizetti, Massenet, Gounod

Ishodi učenja:

1. produbiti stečena znanja iz poznavanja funkcije pjevačkog instrumenta

2. razviti razumijevanje utjecaja tehničke vještine na rješavanje postavljenih zadataka

3. moći primjeniti tehničke vještine na voklani repertoar

4. analizirati zadane literature u povijesnom i stilskom kontekstu

5. biti sposoban formirati vlastita mišljenja na temelju sakupljenih informacija i vrednovati odslušane primjere

6. sintetizirati stečena znanja u smislu stvaranja vlastite interpretacije i osobnog pristupa umjetničkom djelu

7. demonstrati stečena znanja na javnom nastupu

Legenda

  • P - Predavanje