Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Korepeticija glavnog predmeta - pjevanje 3

Šifra:
216176
Visoko učilište:
Muzička akademija
ECTS bodovi:
3.0
Opterećenje:
30(S)
Izvođači:

Darko Domitrović, ak.gl.klav. (S)

red. prof. mr. art. Martina Zadro (S)

Ivan Pernicki, ak.gl.klav., umj. sur. (S)

Božo Letunić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (S)

Davor Ljubić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (S)

mr. art. Mario Čopor (S)

Opis predmeta:
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom individualnom predznanju i sposobnostima studenta na zadanoj literaturi iz glavnog predmeta. Obvezni sadržaj predmeta su skladbe za glas i instrument i klavir, skladbe za glas i orkestar prilagođene izvedbi s klavirom, različitih stilskih razdoblja i forme te javna izvedba istih.
Obavezna literatura:

1. Reprezentativna literatura svjetskih i hrvatskih skladatelja za glas i klavir i glas i orkestar prilagođena za izvođenje s klavirom

Preporučena literatura:

2. Bernac, P. (1970., 1978., 2002.): The Interpretation of French Song Fischer-Dieskau, D. (1972.,1976.): Auf den Spuren des Schubert-Lieder: Werden, Wesen, Wirkung Foley, C. (2005). What is Collaborative Piano? Collaborative Piano Blog. https://collaborativepiano.blogspot.com/2005/11/what-is-collaborative-piano.html Katz, M. (2009). The complete collaborator: The Pianist as Partner. New York: Oxford University Press Moore, G. (1944). The unashamed accompanist. New York: The Macmillan Company. Moore, G. (1960). Ploča The unashamed accompanist. Moore, G. (1954., 1975., 2013., 2016.): Singer and Accompanist - The Performance of Fifthy Songs Moore, G. (1975.): The Schubert Song Cycles: With Thoughts of Performance Padworski, K. T. (2015). Accompanist... or Collaborative Pianist? The Collaborative Piano blog. https://kevinpadworski.com/2015/07/23/accompanist-or-collaborative-pianist/ Pow, L. (2016). More than mere notes: Incorporating analytical skills into the collaborative pianist s process in lesrning, rehearsing and performing repertoire. Disertacija. University of Miami https://pdfs.semanticscholar.org/acf2/4da2c1d499febe9a7fe0889243d6f923960b.pdf Sasanfar, J. K. (2012). Influence of Aural and Visual Expressivity of the Accompanist on Audience Perception of Expressivity in Collaborative performances of a Soloist and Pianist. Disertacija, Florida State University: College of Music Service, T. (2012). Accompanists: the unsung heroes of music. The Guardian https://www.theguardian.com/music/tomserviceblog/2012/mar/04/accompanists-unsung-heroes-music

Ishodi učenja:

1. savladati načine oblikovanja fraze s težištem na usklađivanju dinamike, artikulacije, intonacije i cjelokupne interpretacije s interpretacijom pijanista

2. usavršiti umijeće primjerene, stručne, kolegijalne i profesionalne komunikacije i interakcije s umjetničkim suradnikom unutar nastavnog procesa te prilikom javnih izvedbi i nastupa

3. spoznati važnost temeljnih skladateljevih zapisa o načinu izvođenja djela (tempo, dinamika, agogika) u suodnosu s umjetničkim suradnikom

4. upoznati repertoar za glas i klavir te stilski osviješteno izvoditi određenu skladbu s umjetničkim suradnikom

5. biti sposoban razlikovati, odabrati i primijeniti tonske boje i primjerenu dinamiku, te isto uskladiti s klavirom

6. razumjeti položaj vlastite dionice u kontekstu cjeline glazbenog djela

7. sintetizirati stečeno znanje u smislu stvaranja vlastite i zajedničke interpretacije i osobnog pristupa umjetničkom djelu

8. razviti sustav mišljenja, vrednovanja i kritičkog razmišljanja radi informiranog odabira osobne interpretacije

9. stvarati vlastito mišljenje na temelju sakupljenih informacija i umjeti vrednovati glazbene primjere u praksi

Legenda

  • S - Seminar