Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Vokalno/instrumentalno-klavirski duo 1

Šifra:
228361
Visoko učilište:
Muzička akademija
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
30(P)
Izvođači:

mr. art. Marina Matolić (P)

Domagoj Gušćić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (P)

mr. art. Eva Kirchmayer-Bilić (P)

red. prof. mr. art. Martina Zadro (P)

Ivan Pernicki, ak.gl.klav., umj. sur. (P)

Davor Ljubić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (P)

Linda Mravunac Fabijanić, ak.gl.klav. (P)

Lana Bradić, ak.gl.klav. (P)

Opis predmeta:
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom individualnom predznanju i sposobnostima studenta na zadanoj literaturi. Obvezni su sadržaj predmeta skladbe za glas/instrument i klavir, pisane izvorno i/ili u obliku klavirskoga izvoda (klavirska dionica) različitih stilskih razdoblja i forme, stjecanje vještina čitanja a vista te javna izvedba pripremljenih skladbi.
Obavezna literatura:

1. reprezentativna literatura svjetskih i hrvatskih skladatelja za glas/instrument i klavir različitih stilova

Preporučena literatura:

2. Katz, M. (2009). The complete collaborator: The Pianist as Partner. New York: Oxford University Press. Kimball, Carol (2005), Song: A Guide to Art Song Style and Literature. Milwaukee, Wisconsin: Hal Leonard Moore, G. (1944). The unashamed accompanist. New York: The Macmillan Company. Moore, G. (1954., 1975., 2013., 2016.): Singer and Accompanist - The Performance of Fifty Songs, Westport: Greenwood Press. Moore, G. (1966). Am I too loud? The memoirs of a piano accompanist. Middlesex: Penguin Books.

Ishodi učenja:

1. unaprijediti vještinu zajedničkog muziciranja i sviranja u duu te sposobnost slušanja i prilagodbe komornom zvuku dua

2. savladati načine oblikovanja fraze s težištem na usklađivanju zajedničke međusobne dinamike, artikulacije, intonacije i cjelokupne interpretacije

3. upoznati glavne stilove u repertoaru za glas/instrument i klavir te stilski osviješteno izvoditi skladbe

4. spoznati važnost temeljnih skladateljevih zapisa o načinu izvođenja djela (tempo, dinamika, agogika) u zajedničkom međuodnosu

5. unaprijediti tehnike vježbanja i dobre navike pažljivog čitanja svih dionica u komornom duu

6. demonstrirati - na javnom nastupu izvoditi skladbe

7. unaprijediti sposobnost samostalnog vođenja probe

8. upoznati konkretne i jasne vještine komunikacije ponajprije s glazbenicima s kojima surađuje i razvijati suradničke, međuljudske i kolegijalne odnose: slušanje, poštivanje, uvažavanje

Legenda

  • P - Predavanje