Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Vokalno/instrumentalno-klavirski duo 2

Šifra:
228362
Visoko učilište:
Muzička akademija
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
30(P)
Izvođači:

prof. mr. art. Martina Zadro (P)

mr. art. Eva Kirchmayer-Bilić (P)

Davor Ljubić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (P)

Opis predmeta:
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom individualnom predznanju i sposobnostima studenta na zadanoj literaturi. Obvezni su sadržaj predmeta skladbe za glas/instrument i klavir, pisane izvorno i/ili u obliku klavirskoga izvoda (klavirska dionica) različitih stilskih razdoblja i forme, stjecanje vještina čitanja a vista, te javna izvedba pripremljenih skladbi.
Obavezna literatura:

1. reprezentativna literatura svjetskih i hrvatskih skladatelja za glas/instrument i klavir različitih stilova

Preporučena literatura:

2. Katz, M. (2009). The complete collaborator: The Pianist as Partner. New York: Oxford University Press. Kimball, Carol (2005), Song: A Guide to Art Song Style and Literature. Milwaukee, Wisconsin: Hal Leonard Moore, G. (1944). The unashamed accompanist. New York: The Macmillan Company. Moore, G. (1954., 1975., 2013., 2016.): Singer and Accompanist - The Performance of Fifty Songs, Westport: Greenwood Press. Moore, G. (1966). Am I too loud? The memoirs of a piano accompanist. Middlesex: Penguin Books.

Ishodi učenja:

1. primjenjivati samostalno stečena znanja o oblikovanju fraze s težištem na usklađivanju zajedničke međusobne dinamike, artikulacije, intonacije i cjelokupne interpretacije

2. biti sposoban razlikovati, odabrati i primijeniti tonske boje i primjerenu dinamiku, te isto uskladiti s kolegom u duu

3. razumjeti položaj vlastite dionice u kontekstu cjeline glazbenog djela

4. sintetizirati i znati primijeniti stečeno znanje u smislu stvaranja vlastite i zajedničke interpretacije i osobnog pristupa umjetničkom djelu

5. razviti sustav mišljenja, vrednovanja i kritičkog razmišljanja radi informiranog odabira osobne interpretacije

6. stvarati vlastito mišljenje na temelju sakupljenih informacija i umjeti vrednovati glazbene primjere u praksi

7. prepoznati povijesni, socijalni i glazbeni kontekst skladbi, realizirati zadanu literaturu s povijesno osviještenog stilskog aspekta

8. demonstrirati - na javnom nastupu izvoditi skladbe

9. primjenjivati samostalno stečeno znanje samostalnog vođenja probe

Legenda

  • P - Predavanje