- English
Sadržaj predmeta
Individualne razlike u učenju stranog jezika
- Šifra:
- 171376
- Kratica:
- IRU-US-I
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 3.0
- Opterećenje:
- 30(P) + 15(V)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Morana Drakulić
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Morana Drakulić (P, V)
- Opis predmeta:
- Sadrzaj premeta: Taksonomija individualnih razlika u kontekstu učenja stranog jezika, Stilovi i strategije učenja , Ekstrinzična i intrinzična motivacija, Stavovi , Strah od stranog jezika, Socio-edukacijski model učenja , Povezanost individualnih faktora i uspjeha u učenju engleskog kao stranog jezika, Povezanost afektivnih faktora i učitelja engleskog kao stranog jezika, Suvremena empirijska istraživanja individualnih razlika u kontekstu (ranog) učenja stranog jezika
- Obavezna literatura:
-
Vrhovac, Y. (1999): Strani jezici u osnovnoj školi.
Enever, J. (2011): Early Language Learning in Europe.
Mihaljević Djigunović, J. (2012): Strah od stranog jezika.
Lightbown, P. & Spada, N. (1999): How Languages are Learned
- Preporučena literatura:
-
Mihaljević Djigunović, J. (1998): Uloga afektivnih faktora u učenju stranoga jezika.
- Ishodi učenja:
1. Prepoznati temeljne individualne razlike u ranom učenju stranoga jezika (zapamćivanje činjeničnog znanja)
2. Uočiti postojanje individualnih razlika u ranom učenju stranoga jezika (razumijevanje činjeničnog znanja)
3. Objasniti povezanost motivacije s uspjehom u kontekstu ranog učenja stranog jezika (razumijevanje konceptualnog znanja)
4. Definitirati razne kontekstualne faktore koje mogu djelovati kao (de)motivatori u procesu ranog učenja stranog jezika (zapamćivanje činjeničnog znanja).
5. Uočiti i interpretirati postojanje i uzroke straha od stranog jezika u ranom učenju stranog jezika (razumijevanje konceptualnog znanja)
6. Dati primjere mehanizama koji pomažu smanjenju straha od stranog jezika u ranom učenju stranog jezika (razumijevanje činjeničnog znanja)
7. Kritički promišljati o važnosti pojedinih kompetencija učitelja u kontekstu ranog učenja stranog jezika te povezanosti kompetencija učitelja s afektivnom komponentom učenja stranog jezika (razumijevanje činjeničnog znanja)
8. Sumirati cjelokupnu problematiku individualnih razlika u kontekstu ranog učenja stranog jezika (razumijevanje činjeničnog znanja)
9. Dati primjere za unapređenje postojeće prakse ranog učenja i poučavanja stranog jezika (razumijevanje činjeničnog znanja
Legenda
- P - predavanja
- V - Vježbe