Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Individualne razlike u učenju stranog jezika

Šifra:
171376
Kratica:
IRU-US-I
Visoko učilište:
Učiteljski fakultet
ECTS bodovi:
3.0
Opterećenje:
30(P) + 15(V)
Nositelji:

doc. dr. sc. Morana Drakulić

Izvođači:

doc. dr. sc. Morana Drakulić (P, V)

Opis predmeta:
Sadrzaj premeta: Taksonomija individualnih razlika u kontekstu učenja stranog jezika, Stilovi i strategije učenja , Ekstrinzična i intrinzična motivacija, Stavovi , Strah od stranog jezika, Socio-edukacijski model učenja , Povezanost individualnih faktora i uspjeha u učenju engleskog kao stranog jezika, Povezanost afektivnih faktora i učitelja engleskog kao stranog jezika, Suvremena empirijska istraživanja individualnih razlika u kontekstu (ranog) učenja stranog jezika
Obavezna literatura:

Vrhovac, Y. (1999): Strani jezici u osnovnoj školi.

Enever, J. (2011): Early Language Learning in Europe.

Mihaljević Djigunović, J. (2012): Strah od stranog jezika.

Lightbown, P. & Spada, N. (1999): How Languages are Learned

Preporučena literatura:

Mihaljević Djigunović, J. (1998): Uloga afektivnih faktora u učenju stranoga jezika.

Ishodi učenja:

1. Prepoznati temeljne individualne razlike u ranom učenju stranoga jezika (zapamćivanje činjeničnog znanja)

2. Uočiti postojanje individualnih razlika u ranom učenju stranoga jezika (razumijevanje činjeničnog znanja)

3. Objasniti povezanost motivacije s uspjehom u kontekstu ranog učenja stranog jezika (razumijevanje konceptualnog znanja)

4. Definitirati razne kontekstualne faktore koje mogu djelovati kao (de)motivatori u procesu ranog učenja stranog jezika (zapamćivanje činjeničnog znanja).

5. Uočiti i interpretirati postojanje i uzroke straha od stranog jezika u ranom učenju stranog jezika (razumijevanje konceptualnog znanja)

6. Dati primjere mehanizama koji pomažu smanjenju straha od stranog jezika u ranom učenju stranog jezika (razumijevanje činjeničnog znanja)

7. Kritički promišljati o važnosti pojedinih kompetencija učitelja u kontekstu ranog učenja stranog jezika te povezanosti kompetencija učitelja s afektivnom komponentom učenja stranog jezika (razumijevanje činjeničnog znanja)

8. Sumirati cjelokupnu problematiku individualnih razlika u kontekstu ranog učenja stranog jezika (razumijevanje činjeničnog znanja)

9. Dati primjere za unapređenje postojeće prakse ranog učenja i poučavanja stranog jezika (razumijevanje činjeničnog znanja

Legenda

  • P - predavanja
  • V - Vježbe