Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Poticanje socijalno-emocionalnih kompetencija u razredu

Šifra:
171377
Kratica:
SEK-5US
Visoko učilište:
Učiteljski fakultet
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
30(V) + 15(P)
Nositelji:

doc. dr. sc. Lucija Jančec

Izvođači:

doc. dr. sc. Lucija Jančec (V, P)

Opis predmeta:
OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA 1. Socijalizacijski procesi u razredu i trening socijalnih vještina - ciljevi i karakteristike 2. Planiranje, primjena i evaluacija socijalnih vještina 3. Implementacija treninga socijalnih vještina 4. Aspekti učenja socijalnih vještina, koncepti i paradigme 5. Socijalno-pedagoške intervencije u osnovnoj školi - modeli, projekti i mjerni instrumenti 6. Važnost igre i okruženja za razvoj socijalnih vještina 7. Socijalne vještine i rješavanje sukoba 8. Poticanje socijalne i emocionalne kompetencije kod učenika 9. Vježbanje životnih vještina
Obavezna literatura:

Bunčić, K., Ivković, Đ., Janković, J., Penava, A. (1994): Igrom do sebe

Ferić, M., Kranželić Tavra, V. (2005): Trening socijalnih vještina - izazovi implementacije

Ferić, M., Kranželić Tavra, V. (2003): Trening socijalnih vještina - planiranje, priprema i evaluacija

Žižak, A. (2003): Konceptualni aspekti učenja socijalnih vještina.

Bouillet, D (2018): Socijalnopedagoški mozaik

Preporučena literatura:

Vlah, Nataša (2013): Poželjna ponašanja mladih u konfliktima

Munjas Samarin, R., Takšić, V. (2009): Programi za poticanje emocionalne i socijalne kompetentnosti kod djece i adolescenata.

Ajduković, M., Pečnik, N. (2007): Nenasilno rješavanje sukoba

Bićanić, J (2001): Vježbanje životnih vještina- Priručnik za razrednike.

Plummer, D.M. (2010): Dječje igre za razvoj socijalnih vještina.

Legenda

  • P - predavanja
  • V - Vježbe