- English
Sadržaj predmeta
Poticanje socijalno-emocionalnih kompetencija u razredu
- Šifra:
- 171377
- Kratica:
- SEK-5US
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 4.0
- Opterećenje:
- 30(V) + 15(P)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Lucija Jančec
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Lucija Jančec (V, P)
- Opis predmeta:
- OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA 1. Socijalizacijski procesi u razredu i trening socijalnih vještina - ciljevi i karakteristike 2. Planiranje, primjena i evaluacija socijalnih vještina 3. Implementacija treninga socijalnih vještina 4. Aspekti učenja socijalnih vještina, koncepti i paradigme 5. Socijalno-pedagoške intervencije u osnovnoj školi - modeli, projekti i mjerni instrumenti 6. Važnost igre i okruženja za razvoj socijalnih vještina 7. Socijalne vještine i rješavanje sukoba 8. Poticanje socijalne i emocionalne kompetencije kod učenika 9. Vježbanje životnih vještina
- Obavezna literatura:
-
Bunčić, K., Ivković, Đ., Janković, J., Penava, A. (1994): Igrom do sebe
Ferić, M., Kranželić Tavra, V. (2005): Trening socijalnih vještina - izazovi implementacije
Ferić, M., Kranželić Tavra, V. (2003): Trening socijalnih vještina - planiranje, priprema i evaluacija
Žižak, A. (2003): Konceptualni aspekti učenja socijalnih vještina.
Bouillet, D (2018): Socijalnopedagoški mozaik
- Preporučena literatura:
-
Vlah, Nataša (2013): Poželjna ponašanja mladih u konfliktima
Munjas Samarin, R., Takšić, V. (2009): Programi za poticanje emocionalne i socijalne kompetentnosti kod djece i adolescenata.
Ajduković, M., Pečnik, N. (2007): Nenasilno rješavanje sukoba
Bićanić, J (2001): Vježbanje životnih vještina- Priručnik za razrednike.
Plummer, D.M. (2010): Dječje igre za razvoj socijalnih vještina.
Legenda
- P - predavanja
- V - Vježbe