- English
Sadržaj predmeta
Trening socijalnih vještina
- Šifra:
- 35993
- Kratica:
- TSV-US-I
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 4.0
- Opterećenje:
- 30(P) + 15(S)
- Nositelji:
-
prof. dr. sc. Sanja Skočić Mihić
- Izvođači:
-
prof. dr. sc. Sanja Skočić Mihić (P, S)
- Opis predmeta:
- PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta PREDVIĐENI ISHODI UČENJA OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA 1. Uvod u komunikaciju i komunikacijske procese (percepcija, interpretacija, razumijevanje i referentni okvir) 2. Verbalna i neverbalna komunikacija, interpersonalna komunikacija, emocionalne i socijalne kompetencije, socijalne vještine (definiranje i razlikovanje pojmova) 3. Emocionalna i socijalna kompetentnost i mentalno zdravlje učenika (prevencija, učenici u riziku, vršnjački odnosi) 4. Socijalne vještine i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama 5. Mjerenja socijalnih vještina (mjerni instrumenti, procjene, opservacija, sociometrija) 6. Programi za poticanje emocionalne i socijalne kompetentnosti djece (SEU, TSV, PATHS) 7. Metoda strukturalnog učenja socijalnih vještina 8. Planiranje, priprema i evaluacija programa radionica za razvoj socijalnih vještina 9. Refleksija na vođenje radionice za razvoj socijalnih vještina i procese učenja
- Obavezna literatura:
-
Žižak, A., Vizek-Vidović, V., Ajduković, M. (2010): Interpersonalna komunikacija u profesionalnom kontekstu
Munjas Samarin, R., Takšić, V. (2009): Programi za poticanje emocionalne i socijalne kompetentnosti kod djece i adolescenata
Ferić, M., Kranželić Tavra, V. (2003): Trening socijalnih vještina: planiranje, priprema i evaluacija
Ferić, M., Kranželić Tavra, V. (2005): Trening socijalnih vještina: izazovi implementacije
Žižak, A. (2003): Konceptualni aspekti učenja socijalnih vještina
- Ishodi učenja:
1. 1. Opisati temeljne pojmove iz komunikacije i komunikacijskog procesa 2. Tumačiti proces razvoja socio-emocionalnih vještina u različitim kontekstima 3. Dati primjere pristupa za utvrđivanje socio-emocionalnih vještina učenika u razredu (mjerni instrumenti za ispitivanje socijalnih vještina učenika, sociogram, opservacija, 4. Opisati programe za razvoj socijalnih vještina 5. Staviti u odnos potrebe učenika i programe za razvoj socijalnih vještina 6. Analizirati osobne resurse u treningu socijalnih vješ
Legenda
- P - predavanja
- S - seminar