Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Trening socijalnih vještina

Šifra:
35993
Kratica:
TSV-US-I
Visoko učilište:
Učiteljski fakultet
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
30(P) + 15(S)
Nositelji:

prof. dr. sc. Sanja Skočić Mihić

Izvođači:

prof. dr. sc. Sanja Skočić Mihić (P, S)

Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta PREDVIĐENI ISHODI UČENJA OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA 1. Uvod u komunikaciju i komunikacijske procese (percepcija, interpretacija, razumijevanje i referentni okvir) 2. Verbalna i neverbalna komunikacija, interpersonalna komunikacija, emocionalne i socijalne kompetencije, socijalne vještine (definiranje i razlikovanje pojmova) 3. Emocionalna i socijalna kompetentnost i mentalno zdravlje učenika (prevencija, učenici u riziku, vršnjački odnosi) 4. Socijalne vještine i učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama 5. Mjerenja socijalnih vještina (mjerni instrumenti, procjene, opservacija, sociometrija) 6. Programi za poticanje emocionalne i socijalne kompetentnosti djece (SEU, TSV, PATHS) 7. Metoda strukturalnog učenja socijalnih vještina 8. Planiranje, priprema i evaluacija programa radionica za razvoj socijalnih vještina 9. Refleksija na vođenje radionice za razvoj socijalnih vještina i procese učenja
Obavezna literatura:

Žižak, A., Vizek-Vidović, V., Ajduković, M. (2010): Interpersonalna komunikacija u profesionalnom kontekstu

Munjas Samarin, R., Takšić, V. (2009): Programi za poticanje emocionalne i socijalne kompetentnosti kod djece i adolescenata

Ferić, M., Kranželić Tavra, V. (2003): Trening socijalnih vještina: planiranje, priprema i evaluacija

Ferić, M., Kranželić Tavra, V. (2005): Trening socijalnih vještina: izazovi implementacije

Žižak, A. (2003): Konceptualni aspekti učenja socijalnih vještina

Ishodi učenja:

1. 1. Opisati temeljne pojmove iz komunikacije i komunikacijskog procesa 2. Tumačiti proces razvoja socio-emocionalnih vještina u različitim kontekstima 3. Dati primjere pristupa za utvrđivanje socio-emocionalnih vještina učenika u razredu (mjerni instrumenti za ispitivanje socijalnih vještina učenika, sociogram, opservacija, 4. Opisati programe za razvoj socijalnih vještina 5. Staviti u odnos potrebe učenika i programe za razvoj socijalnih vještina 6. Analizirati osobne resurse u treningu socijalnih vješ

Legenda

  • P - predavanja
  • S - seminar