- English
Sadržaj predmeta
Psihologija obrazovanja
- Šifra:
- 45817
- Kratica:
- PO-2US
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 7.0
- Opterećenje:
- 45(P) + 30(S)
- Nositelji:
-
izv. prof. dr. sc. Darko Lončarić
- Izvođači:
-
izv. prof. dr. sc. Darko Lončarić (P, S)
- Opis predmeta:
- PREDUVJET UPISA PREDMETA Razvojna psihologija - položena OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA 1. Teorije učenja 2. Pamćenje i učenje kao procesiranje informacija; 3. Osobine učenika (ličnost, sposobnosti, kognitivni stilovi...) i proces obrazovanja; 4. Motivacija za učenje i strah od škole; 5. Samoregulirano učenje; 6. Osobine nastavnika povezane s procesom podučavanja i ocjenjivanja; 7. Planiranje, ishodi i evaluacija obrazovnog procesa; 8. Klasične i suvremene metode poučavanja; 9. Praćenje, vrednovanje i (pr)ocjenjivanje; 10. Razredno ozračje (klima), disciplina i psihosocijalni odnosi u razredu. Aktivnosti i vrednovanje: Kontinuirana provjera znanja [40%] aktivnost na nastavi [5%] seminarski rad [15%] učenje na daljinu [10%] pismeni završni ispit [30%]
- Obavezna literatura:
-
Vizek-Vidović, V., Vlahović-Štetić, V., Rijavec, M. i Miljković, D. (2014): Psihologija obrazovanja.
Woolfolk, A. (2016): Edukacijska psihologija
Sorić, I. (2014): Samoregulacija učenja: Možemo li naučiti učiti
- Preporučena literatura:
-
Kolić-Vehovec, S. (1999): Edukacijska psihologija
Grgin, T. (1997): Edukacijska psihologija.
Pastuović, N. (1997): Osnove psihologije obrazovanja i odgoja.
Lončarić, D. (2014): Motivacija i strategije samoregulacije učenja: teorija, mjerenje i primjena.
- Ishodi učenja:
1. aktivno sudjelovati u procesu "e-učenja" i steći vještine sudjelovanja u suvremenim oblicima cjeloživotnog učenja i obrazovanja (sposobnost cjeloživotnog učenja; informatička pismenost)
2. pronaći informacije potrebne za obradu određene nastavne teme, usporediti ih, procijeniti njihovu primjerenost zadanoj temi i organizirati ih u funkcionalnu cjelinu (informacijska pismenost; analiza i sinteza; organizacija; kritičko mišljenje)
3. surađivati s drugim studentima u realizaciji zajedničkog zadatka (interpersonalne vještine i timski rad)
4. Opisati i usporediti teorije učenja
5. Primijeniti i vrednovati različite klasične i suvremene oblike poučavanja s obzirom na ishode učenja
6. Prepoznati individualne razlike među učenicima i vlastite osobine relevantne za proces obrazovanja
7. Opisati i usporediti teorije motivacije i motivirati učenike
8. Poučiti učenike samoregulaciji učenja za potrebe cjeloživotnog učenja
9. Izraditi različite zadatke za procjenjivanja znanja i učinkovito koristiti rezultate procjena i (samo)vrednovanja
10. Navesti osnovne elemente organizacije i evaluacije nastavnog procesa
- Preduvjeti za upis predmeta:
Razvojna psihologija (položen)
Legenda
- P - predavanja
- S - seminar