Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Kineziološka metodika II

Šifra:
57892
Kratica:
KM2-7US
Visoko učilište:
Učiteljski fakultet
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
15(V) + 30(P)
Nositelji:

Full Professor Biljana Trajkovski, PhD

Izvođači:

Full Professor Biljana Trajkovski, PhD (V, P)

Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA Kineziološka metodika I - položena! PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Opće kompetencije: Nakon odslušanog kolegija (predavanja i vježbe), studenti će moći razlikovati temeljne pojmove i strukturu kineziološke metodike. Moći će analizirati i usporediti rezultate dobivene mjerenjem antropoloških obilježja učenika rane školske dobi. Znati će opisati i razlikovati biopsihosocijalne karakteristike učenika i učenica mlađe školske dobi. Opće kompetencije razvit će se kao preduvjet razvoja specifičnih kompetencija. Opće kompetencije studenti će razvijati metodama razgovora, usmenog izlaganja, demonstracije i vježbanjem. Studenti će opće kompetencije razviti ostvarivanjem predloženih konkretnih zadataka koji će biti u skladu s razvojem specifičnih kompetencija. Specifične kompetencije: Tumačenje strukture sata i njihovih pojedinačnih dijelova Odabir sadržaja za pojedine dijelove sata Fiziološko i psihološko opterećenje na satu tjelesne i zdravstvene kulture Upoznavanje metodičkih organizacijskih oblika rada Tumačenje i analiza metodičkih principa, postupaka i metoda rada u području tjelesne i zdravstvene kulture OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA: Organizacijski oblici rada. Sat tjelesne i zdravstvene kulture (struktura sata: uvodni dio, pripremni, glavni i završni dio sata). Zadaci (antropološki, odgojni, obrazovni). Oblici i sadržaji rada po dijelovima sata. Opterećenje na satu tjelesne i zdravstvene kulture. Metodičko organizacijski oblici rada. Metodički principi ili načela. Metode rada i metodički postupci u području tjelesne i zdravstvene kulture. Motorička znanja (za svladavanje prostora, prepreka, otpora i manipulacije objektima i pomagalima). Usvajanje motoričkih znanja, koja se nalaze u programu rada za učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, i njihova primjena u pojedinim dijelovima sata. Opće pripremne vježbe. Igre sa i bez pomagala. Pripremanje učitelja (teorijsko, motoričko i organizacijsko).
Obavezna literatura:

1. Neljak, B. (2011.). Opća kineziološka metodika. Kineziološki fakultet, Sveučilišta u Zagrebu. Findak, V. (2003.). Metodika tjelesne i zdravstvene kulture, Zagreb, Školska knjiga Findak V., Metikoš D., Mraković M., Neljak, B., Prot, F. (2000). Motorička znanja. Pejčić, A. (2005). Kineziološke aktivnosti za djecu predškolske i rane školske dobi. Rijeka, Visoka učiteljska škola u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Rijeka. Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta (2006). HNOS. Nastavni plan i program za osnovnu školu. Zagreb.

Preporučena literatura:

2. Mišigoj-Duraković i suradnici (1999). Tjelesno vježbanje i zdravlje. Grafos, Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu. Sekulić, D., D. Metikoš (2007) Uvod u transformacijske postupke u kineziologiji: Udžbenici Sveučilišta u Splitu, Fakultet PMZK Split Zbornici radova (2003-2013). Zbornici radova Ljetne škola kineziologa Republike Hrvatske

Preduvjeti za upis predmeta:

Kineziološka metodika I (položen)

Legenda

  • P - predavanja
  • V - Vježbe