- English
Sadržaj predmeta
Metodika glazbene kulture II
- Šifra:
- 57893
- Kratica:
- MGK2-7US
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 5.0
- Opterećenje:
- 30(V) + 30(P)
- Nositelji:
-
Darko Đekić, prof., v. pred.
- Izvođači:
-
Darko Đekić, prof., v. pred. (V, P)
- Opis predmeta:
- PREDUVJET UPISA PREDMETA Usvojeno znanje predmeta s predviđenim ECTS bodovima: Glazbeno pismo, Glazbena kultura, Glazbeni praktukum I-IV, Metodika glazbene kulture 1 PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Razviti instrumentalne opće kompetencije osnovnih teoretski zakonitosti i pravila metodike glazbene kulture: metodički pristup za rad sa djecom u nižim razredima osnovne škole, kritički i estetski osvrt prema glazbenim djelima, demonstriranje i korištenje osnovnih elemenata glazbenog sluha u kreativnom glazbenom izrazu OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Upoznavanje s obvezama Glazbene kulture u IV. razredu osnovne škole Pjevanje po notnom pismu Sviranje po notnom pismu Slušanje glazbe Obrada tonskog niza u okviru C-dur ljestvice (abeceda, solmizacija) Obrada notnih vrijednosti Pjevanje i sviranje po notama Stvaranje i zapisivanje melodije i ritma Dječje glazbeno stvaralaštvo kao područje glazbene kulture Improvizacije - stvaranje melodije i ritma, pokret Glazbene igre, pripremanje i provođenje
- Obavezna literatura:
-
1. O.1 Ecimovic, R., Kršek, I. (2002), Glazba i radost. Zagreb: Znanje. O.2 Kazic, J. (1966), Kako nastaje melodija. Zagreb: Školska knjiga. O.3 Požgaj, J. (1988), Metodika nastave glazbene kulture u osnovnoj školi. Zagreb: Školska knjiga. O.4 Županovic, L. (1995), Tvorba glazbenog djela. Zagreb: Školska novine. O.5. Riman, M. (2008), Dijete pjeva. Rijeka, Uciteljski fakujltet u Rijeci.
Šulentić Begić, J. (2016): Otvoreni model nastave glazbe u prva četiri razreda osnovne škole
razno (2019): Udžbenici
- Ishodi učenja:
1. Studenti će moći navesti teorijske odrednice-metode, oblike rada, sadržaje, ciljeve i zadatke glazbene kulture.
2. Studenti će kroz sudjelovanje u nastavi na fakultetu i u školi te vlastitom demonstracijom-pjevanjem i sviranjem biti sposobni uočiti elemente glazbene sklonosti i nadarenosti učenika.
- Preduvjeti za upis predmeta:
Metodika glazbene kulture I (položen)
Legenda
- P - predavanja
- V - Vježbe