- English
Sadržaj predmeta
Školska praksa IV
- Šifra:
- 58015
- Kratica:
- ŠP4-8US
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 2.0
- Opterećenje:
- 30(V)
- Nositelji:
-
dr. sc. Jasna Arrigoni, pred.
- Izvođači:
-
dr. sc. Jasna Arrigoni, pred. (V)
- Opis predmeta:
- PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Studenti/ce će: - usporediti i primijeniti temeljna teorijsko-metodološka znanja u praktičnom radu s učenicima - oblikovati kvalitetnu pripremu za provedbu nastavnih aktivnosti u školi - samostalno, planirati i programirati nastavne i izvannastavne aktivnosti - samostalno voditi obveznu pedagošku dokumentaciju - primjenjivati suvremene strategije poučavanja i proširivati svoje spoznaje o njima - procijeniti, provjeriti, vrednovati i ocijeniti uspjeh učenika - samostalno izrađivati ispitne materijale za učenike - samostalno voditi redovitu, dopunsku ili dodatnu nastavu - samostalno pratiti i pomagali u radu učenicima s posebnim potrebama - sudjelovati u radu Razrednih i Učiteljskih vijeća - komentirati postignuća učenika s roditeljima OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA - prisustvovanje redovnom nastavnom radu i svim ostalim aktivnostima u školi (izvannastavne aktivnosti, terenska nastava, dopunska, dodatna nastava) - samostalno planiranje, programiranje i izvođenje nastavnih aktivnosti u školi ili tijekom terenske nastave (mjesečno planiranje i programiranje, dnevno pripremanje za rad: artikulacija nastavnoga sata, primjene nastavnih metoda, oblika, sredstava i pomagala; kvaliteta interakcije učenik-učitelj i učenik-učenik, dinamika razreda, opterećenost učenika), - praćenje, vrjednovanje i ocjenjivanje odgojno-obrazovne djelatnosti u svim organizacijskim oblicima (promatranje i analiziranje organizacijskih komponenti nastave, sintetiziranje i kritička interpretacija prikupljenih podataka tijekom ostvaraja nastavnih sati). - uvođenje u praćenje, vrjednovanje i ocjenjivanje učenika/ca - sudjelovanje u sastavljanju, ispravljanju i kriterijima vrjednovanja ispita znanja- provođenje, ispravak i analiza ispitnog materijala. - praćenje i rad s darovitim učenicima te učenicima koji rade po IOOP-u. - praćenje inovacija i projekata koji se ostvaruju u školi. - prisustvovanje ostalim aktivnostima koje provode stručni timovi u školi tijekom prakse (individualni razgovori s roditeljima, roditeljski sastanci, školski izleti, terenska nastava, sjednice i stručni sastanci). - sudjelovanje u suradnji roditelja i učitelja - aktivno sudjelovanje u radu Razrednih i Učiteljskih vijeća
- Obavezna literatura:
-
1. 1.Nastavni plan i program od I.-IV. razreda (MZOS, Zagreb, 2006.) 2.Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi (Narodne novine, 8/2008.) 3.Pedagoški standard (Narodne novine 5/2008.) 4.Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (MZOS, Zagreb, 2010.)
- Preporučena literatura:
-
2. 1. Nastavni plan i program Zdravstvenog odgoja za osnovnu i srednju školu (MZOS; 2013.) 2. Kurikulum građanskog odgoja i obrazovanja (MZOS, 2012.)
Legenda
- V - Vježbe