Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Savjetovanje

Šifra:
62339
Kratica:
SAV-1PD
Visoko učilište:
Učiteljski fakultet
ECTS bodovi:
5.0
Opterećenje:
30(P) + 30(S)
Nositelji:

prof. dr. sc. Sanja Skočić Mihić

Izvođači:

prof. dr. sc. Sanja Skočić Mihić (P, S)

Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta PREDVIĐENI ISHODI UČENJA 1. Opisati teoretski okvir savjetovanja: nedirektivni pristup 2. Objasniti neverbalne i verbalne vještine u savjetovanju 3. Analizirati osobne resurse u kontekstu osobina uspješnih pomagača 4. Osmisliti faze procesa savjetovanja na prikazu slučaja 5. Demonstrirati komunikacijske vještine i karakteristike stvarnog odnosa u procesu savjetovanja (igra uloga) 6. Identificirati razloge uključivanja roditelja u proces savjetovanja 7. Predvidjeti ulogu stručnih suradnika i postupak uključivanja u proces savjetovanja 8. Procijeniti mogućnosti primjene procesa savjetovanja u radu s roditeljima OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA 1. Pojam savjetovanja: preduvijeti i učinci, osobine uspječnih pomagača 2. Pristupi u savjetovanju: nedirektivni pristup 3. Komunikacija u savjetovanju: neverbalne i verbalne (temeljne i napredne) vještine 4. Faze procesa savjetovanja 5. Izgradnja stvarnog odnosa s roditeljima: karakteristike, pokazivanje i učinci 6. Preduvjeti za uspješno provođenje savjetovanja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju; 7. Uloga ostalih stručnjaka u savjetovanju 8. Evaluacija procesa savjetovanja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju 9. Istraživanja u području savjetovanja roditelja
Obavezna literatura:

1. Hackney, H.L., Cormier, S. (2012). Savjetovatelj-stručnjak: Procesni vodić kroz pomaganje. Jastrebarsko: Naklada Slap.

2. Janković, J. (1997). Savjetovanje-nedirektivni pristup. Zagreb: Alinea.

Preporučena literatura:

3. Nelson-Jones, R. (2007). Praktične vještine u psihološkom savjetovanju i pomaganju. Jastrebarsko: Naklada Slap.

4. Resman, M. (2000). Savjetodavni rad u vrtiću i školi. Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor.

Ishodi učenja:

1. 1. Opisati teoretski okvir savjetovanja: nedirektivni pristup 2. Objasniti neverbalne i verbalne vještine u savjetovanju 3. Analizirati osobne resurse u kontekstu osobina uspješnih pomagača 4. Planirati proces savjetovanja - analiza slučaja 5. Demonstrirati komunikacijske vještine i karakteristike stvarnog odnosa u procesu savjetovanja (igra uloga) 6. Identificirati razloge uključivanja roditelja u proces savjetovanja 7. Predvidjeti ulogu stručnih suradnika i postupak uključivanja u proces savjetovan

Legenda

  • P - predavanja
  • S - seminar