Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Metodologija izrade stručnog i znanstvenog rada

Šifra:
62373
Kratica:
MISZ-2PD
Visoko učilište:
Učiteljski fakultet
ECTS bodovi:
5.0
Opterećenje:
15(V) + 30(P) + 15(S)
Nositelji:

prof. dr. sc. Renata Čepić

Izvođači:

prof. dr. sc. Renata Čepić (V, P, S)

Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Očekuje se da studenti: - pridaju važnost unapređivanju akademskog stila pisanja u svojemu profesionalnom radu - razvijaju akademski stil pisanja stručnog i znanstvenog rada - demonstriraju znanje i razumijevanje o različitim vrstama i značajkama znanstvenih i stručnih tekstova - pokažu sposobnost prepoznavanja i analiziranja ključnih obilježja kvalitetno napisanoga stručnog i znanstvenoga rada - razvijaju kompetencije važne za izradu pisanoga rada koji će po svojoj metodologiji, obliku i sadržaju udovoljavati temeljnim standardima stručnog i znanstvenoga pisanja - strukturiraju stručni/znanstveni rad prema osnovnim metodološkim pravilima. OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA - temeljna metodološka pravila pri oblikovanju teksta i pisanju stručnih i znanstvenih radova, - strukturni elementi pisanog rada, - i drugi sadržaji
Obavezna literatura:

1. Obavezna literatura: 1.Silobrčić, V. (1998), Kako sastaviti, objaviti i ocijeniti znanstveno djelo. Zagreb: Medicinska naklada.; 2.Matijević, M., Mužić, V. i Jokić, M. (2003.): Istraživati i objavljivati-elementi metodološke pismenosti. Zg: HPKZ.

Preporučena literatura:

2. Dodatna literatura: 1.Roš, M. (2005) Pišem! Priročnik za pisanje strokovnih in znanstvenih del. Ljubljana: GV založba. 2.Zelenika, R. (2000): Metodologija i tehnologija izrade znanstvenog i stručnog djela. - 4. izd. - Rijeka : Ekonomski fakultet (odabrana poglavlja). 3. Vujević, M. (2002) Uvođenje u znanstveni rad u području društevnih znanosti. Zagreb: Školska knjiga.(odabrana poglavlja). 4. XXX Upute suradnicima za objavu rada u časopisima ( u zavisnosti od časopisa za koji se pripremio rad)

Legenda

  • P - predavanja
  • S - seminar
  • V - Vježbe