- English
Sadržaj predmeta
Glazbena metodika u integriranom kurikulumu I
- Šifra:
- 71021
- Kratica:
- GMK1-4PP
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 4.0
- Opterećenje:
- 30(V) + 30(P)
- Nositelji:
-
Sanja Minić, prof., v. pred.
- Izvođači:
-
Sanja Minić, prof., v. pred. (P)
Aleksandra Smolić Batelić, mag. mus. (V)
- Opis predmeta:
- PREDUVJET UPISA PREDMETA Glazbena umjetnost i Glazbeni praktikum I - položen PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Znanja: Vrednovanje pojmova, načela i teorija glazbenih i glazbenometodičkih, sadržaja , oblika i postupaka u glazbenom području pjevanja uz pokret i instrumentalnu pratnju. Spoznajne vještine: Interpretacija, kreativno posredovanje prikupljenih glazbenih i glazbenometodičkih činjenica u području pjevanja. Psihomotorične vještine: Realizacija glazbenih primjera: pjevanjem, sviranje i pokretom u samostalnoj i ntegrativnoj glazbenoj situaciji. Socijalne vještine: Komuniciranje u glazbenoj situaciji: ponašajna i verbalna komunikacija u glazbenom posredovanju u skupnom i individualnom radu. Samostalnost: Istraživanje mogućnosti u okvirnim glazbenometodičkim postupcima, istraživanje potreba i glazbenih dispozicija i sposobnosti djeteta. Odgovornost: Odgovornost u preuzimanju uloge refleksivnog posrednika i empatičnog edukatora u razvoju dječje glazbene osjetljivosti, kreativnog razvoja djeteta na primatu neposredne glazbene situacije. OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA 1. Upoznavanje studenata s kolegijem, literaturom i hodogramom u nastavi koji se odnosi na realizaciju njihovih obveza do kraja semestra/kolegija. 2. Cilj i zadaci glazbenog odgoja i obrazovanja u predškolskom odgoju. 3. Određenja glazbe, vrste glazbe s obzirom na oblike, način izvedbe, vrste glasova i instrumenata. 4. Vokalna glazba i vrste instrumentalne glazbe primjerene predškolskom odgoju. 5. Glazbeni razvoj djeteta od rođenja do kraja treće godine 6. Glazbeni razvoj djeteta od četvrte godine do polaska u školu. 7. Glazbena odgojnoobrazovna područja, aktivnosti i sadržaji. 8. Vokalna glazba: glazbeni sadržaj i oblik u brojalici i pjesmi 9. Pjesma za dijete i dječja pjesma. Izbor pjesme: glazbeni, sadržajni i jezični elementi. 10. Brojalica: igra, igračka. Određenje brojalice, vrste b. prema načinu izvođenja i vrste b. prema sadržaju. 11. Brojalica i pjesma u djelatnostima i aktivnostima odgojnoobrazovnog rada. 12. Glazbena metoda rada i metodički postupci: glazbena motivacija, glazbena demonstracija: usvajanje i ponavljanje pjesme/brojalice, estetska komunikacija u glazbenoj interakciji. 13. Glazbena metoda rada i metodički postupci: glazbena motivacija, glazbena demonstracija: usvajanje i ponavljanje pjesme/brojalice, estetska komunikacija u glazbenoj interakciji. 14. Pismena priprema za glazbenu integriranu aktivnost. 15. Pismena priprema za glazbenu integriranu aktivnost.
- Obavezna literatura:
-
Heda Gopodnetić (2015): Metodika glazbene kulture za rad u dječjim vrtićima
Mira Voglar (1989): Kako muziku približiti deci
- Preporučena literatura:
-
Renata Sam (1998): Glazbeni doživljaj u odgoju djeteta
Happ, E., Happ, R. (2004): Skočizvuk
- Preduvjeti za upis predmeta:
Glazbena umjetnost (položen)
Legenda
- P - predavanja
- V - Vježbe