Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Razvoj suradničkih i istraživačkih kompetencija

Šifra:
71025
Kratica:
RSIK-4PP
Visoko učilište:
Učiteljski fakultet
ECTS bodovi:
2.0
Opterećenje:
30(V)
Nositelji:

Vesna Katić, prof., v. pred.

Izvođači:

Vesna Katić, prof., v. pred. (V)

Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Demonstrirati jasnu i argumentiranu stručnu komunikaciju na materinjem i stranom jeziku u stilu prilagođenom mogućnostima konteksta Primijeniti istraživačke vještine na razini izrade stručnog rada Surađivati s drugim studentima u realizaciji zajedničkih zadataka Organizirati i planirati samostalno učenja i napredovanja kroz studij na način kritičkog i samokritičnog propitivanja znanstvenih istina Stvoriti osobne kriterije za procjenu kvalitete odgojno obrazovnog djelovanja u institucionalnom kontekstu Razviti bliske, povjerljive i recipročne odnose s odraslima i djecom OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Upoznati karakteristike i posebnosti odgojno obrazovne skupine u kojoj student boravi uz odabranog odgajatelja, te uvjete i način zadovoljavanja razvojnih i individualnih potreba djece kroz slijedeće elemente - sastav grupe (broj djece, dob, spol, individualne i grupne značajke) - struktura prostora i materijalni uvjeti u sobi dnevnog boravka i ostalim pripadajućim prostorijama (poticajnost okruženja) - uvažavanje individualnih razlika i posebnosti djece tijekom provođenja odgojno obrazovnog procesa (poštivanje razvojnih mogućnosti, interesa, prava na izbor igrovnog materijala, aktivnosti, suigrača, prostora za igru) Sagledati značaj, složenost i sustavnost pedagoške dokumentacije odgojno obrazovne grupe putem upoznavanja slijedeće dokumentacije - imenik djece - prozivnik djece - orijentacijski plan i program odgojno obrazovnog rada - ostala relevantna dokumentacija (bilješke o napredovanju i razvoju djece i sl.) Hospitirati u odgojno obrazovnoj grupi odgajateljice, pri čemu - student ostvaruje prethodno navedene zadaće - asistira, pomaže odgajateljici skupine u realizaciji dnevnih poslova
Obavezna literatura:

1. 1. Ljubetić, M. (2009), Vrtić po mjeri djeteta. Zagreb: Školske novine (od 43 do 74). 2. Miljak, A. (2009), Življenje djece u vrtiću. Zagreb: SM Naklada (od 11 do 156) 3. Petrović-Sočo, B. (2007),Kkontekst ustanove za rani odgoj i obrazovanje holistički pristup. Zagreb: Mali profesor (od 81 do118) 4. Slunjski, E. (2008), Dječji vrtić zajednica koja uči. Zagreb: Spektar media (od 21 do 171) 5. Literatura zadana na drugim kolegijima

Legenda

  • V - Vježbe