- English
Sadržaj predmeta
Istraživačko-spoznajni integrirani kurikulum II
- Šifra:
- 82446
- Kratica:
- ISK2-5PP
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 4.0
- Opterećenje:
- 30(V) + 30(P)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Danijela Blanuša Trošelj
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Danijela Blanuša Trošelj (V, P)
- Opis predmeta:
- PREDUVJETI UPISA PREDMETA Istraživačko-spoznajni integrirani kurikulum I - odslušan! PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Osposobljavanje studenata u prikupljanju i analiziranju podatka o osnovnim činiocima, uvjetima i različitim metodičkim postupcima oblikovanja cjeline odgojno-obrazovnog procesa u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Promišljanje i izvođenje odgojno-obrazovnog procesa u cilju cjelovitog razvoja djeteta i zadovoljavanja potreba, interesa za istraživanjem i provjeravanjem njihovih teorija utemeljenih na dječjoj prirodnoj radoznalosti. Opće kompetencije: - razvit sposobnost kritike i samokritike u neposrednim aktivnostima s djecom - razviti sklonost prema timskom radu, suradničkom učenju, planiranju i realizaciji različitih aktivnosti u institucionalnom kontekstu - razviti sposobnost raznolikosti: socijalne, fizičke, kognitivne u planiranju, praćenju i interpretiranju dječjih aktivnosti Specifične kompetencije: - analizirati i primijeniti u vođenju odgojno-obrazovnog procesa s djecom specifičnosti spoznajnog procesa koji polazi od promatranja, unošenja promjena, praćenja, iskazivanja i prepoznavanja pojava, preko raščlambi uviđaja i zaključivanja - koristiti i obrazložiti izbor sadržaja i aktivnosti s mogućnostima, sposobnostima i potrebama djece - napraviti samostalnu pismenu pripremu i didaktička sredstva za izvođenje odgojno-obrazovnog procesa u skladu s dječjom prirodom - osmisliti i izvesti odgojno ?obrazovnu aktivnost s djecom - analizirati i evaluirati odgojno-obrazovne aktivnosti OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Poseban naglasak bit će usmjeren na sumiranje dosadašnjih iskustava i spoznaja iz kolegija i sistematiziranja istih u pripremanju i izvedbi samostalnih aktivnosti s djecom s posebnim osvrtom na procese refleksije i samoreflksije u grupnoj raspravi.
- Obavezna literatura:
-
Vujičić, L. i suradnici (2016): Razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja
Vujičić, L., Đapić,K. (2009): Obrazovanje odgajatelja refleksivnog praktičara u kontekstu integracijskog pristupa kao načela rada s djecom rane i predškolske dobi
Više autora (2013): Tematski broj časopisa Dijete, vrtić, obitelj: Znanost u vrtiću
Ministarstvo (2014): Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje
- Preduvjeti za upis predmeta:
Istraživačko-spoznajni integrirani kurikulum I (odslušan)
Legenda
- P - predavanja
- V - Vježbe