Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Istraživačko-spoznajni integrirani kurikulum II

Šifra:
82446
Kratica:
ISK2-5PP
Visoko učilište:
Učiteljski fakultet
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
30(V) + 30(P)
Nositelji:

doc. dr. sc. Danijela Blanuša Trošelj

Izvođači:

doc. dr. sc. Danijela Blanuša Trošelj (V, P)

Opis predmeta:
PREDUVJETI UPISA PREDMETA Istraživačko-spoznajni integrirani kurikulum I - odslušan! PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Osposobljavanje studenata u prikupljanju i analiziranju podatka o osnovnim činiocima, uvjetima i različitim metodičkim postupcima oblikovanja cjeline odgojno-obrazovnog procesa u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Promišljanje i izvođenje odgojno-obrazovnog procesa u cilju cjelovitog razvoja djeteta i zadovoljavanja potreba, interesa za istraživanjem i provjeravanjem njihovih teorija utemeljenih na dječjoj prirodnoj radoznalosti. Opće kompetencije: - razvit sposobnost kritike i samokritike u neposrednim aktivnostima s djecom - razviti sklonost prema timskom radu, suradničkom učenju, planiranju i realizaciji različitih aktivnosti u institucionalnom kontekstu - razviti sposobnost raznolikosti: socijalne, fizičke, kognitivne u planiranju, praćenju i interpretiranju dječjih aktivnosti Specifične kompetencije: - analizirati i primijeniti u vođenju odgojno-obrazovnog procesa s djecom specifičnosti spoznajnog procesa koji polazi od promatranja, unošenja promjena, praćenja, iskazivanja i prepoznavanja pojava, preko raščlambi uviđaja i zaključivanja - koristiti i obrazložiti izbor sadržaja i aktivnosti s mogućnostima, sposobnostima i potrebama djece - napraviti samostalnu pismenu pripremu i didaktička sredstva za izvođenje odgojno-obrazovnog procesa u skladu s dječjom prirodom - osmisliti i izvesti odgojno ?obrazovnu aktivnost s djecom - analizirati i evaluirati odgojno-obrazovne aktivnosti OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Poseban naglasak bit će usmjeren na sumiranje dosadašnjih iskustava i spoznaja iz kolegija i sistematiziranja istih u pripremanju i izvedbi samostalnih aktivnosti s djecom s posebnim osvrtom na procese refleksije i samoreflksije u grupnoj raspravi.
Obavezna literatura:

Vujičić, L. i suradnici (2016): Razvoj znanstvene pismenosti u ustanovama ranog odgoja

Vujičić, L., Đapić,K. (2009): Obrazovanje odgajatelja refleksivnog praktičara u kontekstu integracijskog pristupa kao načela rada s djecom rane i predškolske dobi

Više autora (2013): Tematski broj časopisa Dijete, vrtić, obitelj: Znanost u vrtiću

Ministarstvo (2014): Nacionalni okvirni kurikulum za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje

Preduvjeti za upis predmeta:

Istraživačko-spoznajni integrirani kurikulum I (odslušan)

Legenda

  • P - predavanja
  • V - Vježbe