Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Pedagogija cjeloživotnog obrazovanja

Šifra:
82451
Kratica:
PCO-PP-I
Visoko učilište:
Učiteljski fakultet
ECTS bodovi:
3.0
Opterećenje:
15(P) + 15(S)
Nositelji:

prof. dr. sc. Renata Čepić

Izvođači:

prof. dr. sc. Renata Čepić (P, S)

Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA Nema preduvjeta PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Očekuje se da studenti: - demonstriraju sposobnost autonomnog i proaktivnog planiranja vlastitog daljnjeg obrazovanja/učenja kao i - razvijaju sposobnost kritičkog razmatranja i refleksivnog praćenja osobnog razvoja na tom području - mogu objasniti utjecaj ideja cjeloživotnog obrazovanja na obrazovnu politiku i praksu; - pravilno tumače i interpretiraju ključne pojmove/koncepte i načela cjeloživotnog obrazovanja; - kritički analiziraju nastojanja u Hrvatskoj i svijetu vezane za cjeloživotno obrazovanje i stvaranje društva koje uči; - kritički sagledaju svoj odnos prema obrazovanju kroz sva životna razdoblja (djetinjstvo, mladost i odraslost) i izrade individualni obrazovni plan. OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Razvoj ideja cjeloživotnog izobraževanja i njihov utjecaj na obrazovnu politiku i praksu (ideje značajnih teoretičara i praktičara na ovom področju i promjene u obrazovnim politikama u EU i drugi predviđeni sadržaji
Obavezna literatura:

1. 1.Dryden, G., i Vos, J. (2001). Revolucija u učenju. Zagreb: Educa. (min. tri poglavlja prema vlastitom odabiru) 2.XXX (2006) UNESCO-ovo SVJETSKO IZVJEŠĆE: Prema društvima znanja, Zatreb: Educa. (Uvod, Pregled, Poglavlja 3, 4, 5, 8,9,10, Zaključak, Preporuke 3.xxx Memorandum o cjeloživotnom učenju (2000) www.had.hr /Hrvatsko andragoško društvo ili www.aoo.hr/Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih

Preporučena literatura:

2. Dodatna: 1.xxx HAZU, Deklaracija o znanju. Zagreb: HAZU, 2002. i Hrvatska temeljena na znanju. Zagreb: HAZU, 2003. 2.Previšić, V., Šoljan, N.N., Hrvatić, N. (ur.), (2007), Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja (svezak 1. i svezak 2.), Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko drušvo(jedan članak). 3.Društvena istraživanja 114 ( Proizvodnja znanja u društvu znanja: izazovi i dileme), god. 20 (2011), br.4, vol. 114, str. 917-1060 (jedan članak) 4.Vizek Vidović, V. (ur.), (2005), Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu. ( min. jedno poglavlje) 5.Senge, P. i dr. (2003), Ples promjene: izazovi u razvoju učećih organizacija (prijevod s engleskoga), Zagreb: 2003. (min. jedno poglavlje)

Legenda

  • P - predavanja
  • S - seminar