Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Jezično-komunikacijski integrirani kurikulum II

Šifra:
82458
Kratica:
JKK2-6PP
Visoko učilište:
Učiteljski fakultet
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
30(P) + 30(V)
Nositelji:

Vesna Katić, prof., v. pred.

Izvođači:

Vesna Katić, prof., v. pred. (P, V)

Opis predmeta:
PREDUVJET UPISA PREDMETA Jezično-komunikacijski integrirani kurikulum I odslušan PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Izvoditi usmenu i pismenu komunikaciju na materinjem jeziku Demonstrirati razumijevanje raznolikosti i multikulturalnosti Poduprijeti primjenu interpersonalnih vještina i timski rad Voditi i upravljati vlastitim učenjem Osmisliti i kreirati nove ideje Potvrditi elementarno poznavanje I primjenu računala Opravdati etičku posvećenost Prepoznati i analizirati osnovne činioce, uvjete i različite metodičke postupke pri oblikovanju cjeline odgojno-obrazovnog procesa usmjerenog na jezično komunikacijski aspekt integriranog kurikuluma Analizirati I sintetizirati sadržaje s psihofizičkim karakteristikama razvoja djece rane I predškolske dobi Aktivno primjenjivati stečene spoznaje o osnovnim komunikacijskim procesima u svakodnevnom životu i odgojno obrazovnim situacijama OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Značaj metodičkog oblikovanja interakcije u institucionalnom kontekstu (interakcija i komunikacija s odraslima i djecom) Struktura odgojno-obrazovnog procesa u dječjim jaslicama i vrtićima u oblikovanju i razvoju jezično komunikacijske kompetencije djeteta Aktivnosti djece u procesu razvojnog stimuliranja i usmjeravanja jezično komunikacijskih kompetencija Izbor i metodičko strukturiranje sadržaja Metodički postupci u razvoju jezično komunikacijske kompetencije djeteta Okruženje u jezično komunikacijskom kurikulumu Uloga odgajatelja jezično komunikacijskom kurikulumu utjecaji na oblikovanje kurikuluma, planiranje kurikuluma, praćenje i vrednovanje jezične i komunikacijske kompetencije predškolske djece
Obavezna literatura:

1. Jezično ? komunikacijski integrirani kurikulum I Ajduković, Ž. i drugi. (2007), Velika enciklopedija malih aktivnosti. Zagreb: Školska knjiga. Herljević, I. (2002), Govor, ritam, pokret. Lekenik: Ostvarenje. Hicela, I. ((2010), Dijete, odgojitelj i lutka. Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga. Miljak, A. (2009), Življenje djece u vrtiću. Zagreb: SM Naklada: 11 ? 156. Petrović Sočo, B. (1997), Dijete, odgajatelj i slikovnica, akcijsko istraživanje. Zagreb: Alineja. Pokrivka, V. (1985), Dijete i scenska lutka. Zagreb: Školska knjiga. Str. 21 ? 47 Rothschild, J., Daniels, E.R. (1999), Bogatstvo materijala kao izvor dječje spoznaje. Zagreb: UR ?Korak po korak?.

Ishodi učenja:

1. Prepoznati i analizirati osnovne činioce, uvjete i različite metodičke postupke pri oblikovanju cjeline odgojno-obrazovnog procesa usmjerenog na jezično komunikacijski aspekt integriranog kurikuluma

2. Analizirati I sintetizirati sadržaje s psihofizičkim karakteristikama razvoja djece rane I predškolske dobi

3. Aktivno primjenjivati stečene spoznaje o osnovnim komunikacijskim procesima u svakodnevnom životu i odgojno obrazovnim situacijama

Preduvjeti za upis predmeta:

Jezično-komunikacijski integrirani kurikulum I (odslušan)

Legenda

  • P - predavanja
  • V - Vježbe