- English
Sadržaj predmeta
Jezično-komunikacijski integrirani kurikulum II
- Šifra:
- 82458
- Kratica:
- JKK2-6PP
- Visoko učilište:
- Učiteljski fakultet
- ECTS bodovi:
- 4.0
- Opterećenje:
- 30(P) + 30(V)
- Nositelji:
-
Vesna Katić, prof., v. pred.
- Izvođači:
-
Vesna Katić, prof., v. pred. (P, V)
- Opis predmeta:
- PREDUVJET UPISA PREDMETA Jezično-komunikacijski integrirani kurikulum I odslušan PREDVIĐENI ISHODI UČENJA Izvoditi usmenu i pismenu komunikaciju na materinjem jeziku Demonstrirati razumijevanje raznolikosti i multikulturalnosti Poduprijeti primjenu interpersonalnih vještina i timski rad Voditi i upravljati vlastitim učenjem Osmisliti i kreirati nove ideje Potvrditi elementarno poznavanje I primjenu računala Opravdati etičku posvećenost Prepoznati i analizirati osnovne činioce, uvjete i različite metodičke postupke pri oblikovanju cjeline odgojno-obrazovnog procesa usmjerenog na jezično komunikacijski aspekt integriranog kurikuluma Analizirati I sintetizirati sadržaje s psihofizičkim karakteristikama razvoja djece rane I predškolske dobi Aktivno primjenjivati stečene spoznaje o osnovnim komunikacijskim procesima u svakodnevnom životu i odgojno obrazovnim situacijama OKVIRNI SADRŽAJ PREDMETA Značaj metodičkog oblikovanja interakcije u institucionalnom kontekstu (interakcija i komunikacija s odraslima i djecom) Struktura odgojno-obrazovnog procesa u dječjim jaslicama i vrtićima u oblikovanju i razvoju jezično komunikacijske kompetencije djeteta Aktivnosti djece u procesu razvojnog stimuliranja i usmjeravanja jezično komunikacijskih kompetencija Izbor i metodičko strukturiranje sadržaja Metodički postupci u razvoju jezično komunikacijske kompetencije djeteta Okruženje u jezično komunikacijskom kurikulumu Uloga odgajatelja jezično komunikacijskom kurikulumu utjecaji na oblikovanje kurikuluma, planiranje kurikuluma, praćenje i vrednovanje jezične i komunikacijske kompetencije predškolske djece
- Obavezna literatura:
-
1. Jezično ? komunikacijski integrirani kurikulum I Ajduković, Ž. i drugi. (2007), Velika enciklopedija malih aktivnosti. Zagreb: Školska knjiga. Herljević, I. (2002), Govor, ritam, pokret. Lekenik: Ostvarenje. Hicela, I. ((2010), Dijete, odgojitelj i lutka. Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga. Miljak, A. (2009), Življenje djece u vrtiću. Zagreb: SM Naklada: 11 ? 156. Petrović Sočo, B. (1997), Dijete, odgajatelj i slikovnica, akcijsko istraživanje. Zagreb: Alineja. Pokrivka, V. (1985), Dijete i scenska lutka. Zagreb: Školska knjiga. Str. 21 ? 47 Rothschild, J., Daniels, E.R. (1999), Bogatstvo materijala kao izvor dječje spoznaje. Zagreb: UR ?Korak po korak?.
- Ishodi učenja:
1. Prepoznati i analizirati osnovne činioce, uvjete i različite metodičke postupke pri oblikovanju cjeline odgojno-obrazovnog procesa usmjerenog na jezično komunikacijski aspekt integriranog kurikuluma
2. Analizirati I sintetizirati sadržaje s psihofizičkim karakteristikama razvoja djece rane I predškolske dobi
3. Aktivno primjenjivati stečene spoznaje o osnovnim komunikacijskim procesima u svakodnevnom životu i odgojno obrazovnim situacijama
- Preduvjeti za upis predmeta:
Jezično-komunikacijski integrirani kurikulum I (odslušan)
Legenda
- P - predavanja
- V - Vježbe