Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Psihologija učenja i poučavanja ( 201-3 )

Šifra:
118934
Visoko učilište:
Akademija dramske umjetnosti
ECTS bodovi:
3.0
Opterećenje:
30(P) + 15(S)
Nositelji:

doc. dr. sc. Toni Babarović

Izvođači:

doc. dr. sc. Toni Babarović (P, S)

Opis predmeta:
Ciljevi predmeta: Cilj ovog predmeta koji se odvija tijekom drugog semestra je nadogradnja sadržaja iz Razvojne psihologije i upoznavanje studenata pedagoškog smjera s osnovnim kategorijama, teorijama i metodama učenja i poučavanja. Ulazne kompetencije: Odslušan predmet prvog semestra Razvojna psihologija i potpis. Ishodi učenja: Specifični ishodi učenja: Završetkom predmeta studentice će: Moći izraditi motivacijski plan za učenje. Znati i razumjeti vlastite i preferirane strategije učenja; Znati i razumjeti jake i slabe strane svojih vještina i kvalifikacija, kao i onih kod učenika; Razumjeti svoju ličnost i motivaciju te ličnost i motivaciju učenika; Biti sposobni tražiti mogućnosti obrazovanja i usavršavanja iili pomoć i savjete koje mogu dobiti, a služe u svrhu boljih ishoda poučavanja; Znati primijeniti psihologijske principe i spoznaje u poučavanju učenika. Opći ishodi učenja: Sposobnost opservacije, analize i evaluacije informacija. Sposobnost samostalnog rada; samoinicijativa i rješavanje problema. Sadržaj predmeta: Učenje i obrazovanje Pamćenje i zaboravljanje Teorije i oblici učenja Učenje uvjetovanjem (klasično i instrumentalno) Kognitivistički pristupi učenju i pamćenju Socijalne teorije učenja Metode poučavanja i modeli učenja Izravno poučavanje i ostale metode poučavanja (vođenim otkrivanjem, razgovorom, samostalno učenje) Osobine ličnosti, dob i motivacija u odnosu na učenje i poučavanje Inteligencija i kognitivni stilovi u odnosu na učenje i poučavanje Učenje učenja Poučavanje darovitih učenika Ispitivanje i ocjenjivanje znanja i vještina Savladavanje učeničkog i nastavničkog stresa Obveze studenata: Redovito pohađanje nastave (minimum 80) je uvjet za potpis i pristup ispitu
Obavezna literatura:

1. 1. Vizek-Vidović, V., Rijavec, M., Vlahović-Štetić, V., Miljković, D. (2003). Psihologija obrazovanja. Zagreb: IEP (odabrane stranice).

2. 2. Čudina-Obradović, M. (1991). Nadarenost: razumijevanje, prepoznavanje, razvijanje. Zagreb: Školska knjiga

4. Zarevski, P. (razne godine izdanja). Psihologija pamćenja i učenja. Jastrebarsko: Naklada Slap.

Preporučena literatura:

3. Andrilović, V., Čudina-Obradović, M. (razne godine izdanja). Psihologija učenja i nastave. Zagreb: Školska knjiga (odabrane stranice)

Predmet u nastavnom programu:
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni
37 Suvremeni ples - Nastavnički prijediplomski 2 obavezni
38 Baletna pedagogija prijediplomski 2 obavezni

* predmet se ne predaje u tom semestru

Legenda

  • P - Predavanja
  • S - Seminar