Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Osobni menadžment i planiranje karijere ( 202-4 )

Šifra:
66974
Visoko učilište:
Akademija dramske umjetnosti
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
30(P) + 30(S)
Nositelji:

red. prof. art. Vedran Mihletić

Izvođači:

red. prof. art. Vedran Mihletić (P, S)

Opis predmeta:
Ciljevi predmeta: Cilj kolegija jest upoznavanje studenata s mogućnostima koje nudi profesionalno tržišno okruženje za zvanja za koja se obrazuju. Također, kolegij će kroz predavanja i vježbe, poučiti studente vještinama i tehnikama osobnog menadžmenta i osobnog marketinga, te uspješnom planiranju razvoja karijere. Ulazne kompetencije: Za studente produkcije i filmskog snimanja položen prijamni ispit na diplomskom studiju. Za ostale moguće polaznike temeljno poznavanje audiovizualne i medijske industrije Ishodi učenja: 1. razumijevanje zakonitosti medijskog i audiovizualnog tržišta 2. razvijanje vještine pisane prezentacije medijskih i audiovizualnih projekata 3. razvijanje vještine usmene prezentacije medijskih i audiovizualnih projekata 4. razumijevanje medjuovisnosti kreativnih i komercijalno tržišnih aspekata medijskih i audiovizualnih projekata 5. razumijevanje procesa nastanka, razvoja i plasmana medijskih i audiovizualnih projekata 6. razumijevanje specifičnosti pojedinih medija 7. razumijevanje zakonitosti industrije oglašavanja Sadržaj predmeta: Predavanja: 1.Status slobodnog umjetnika (freelance) specifičnosti statusa slobodnog umjetnika mirovinsko i zdravstveno osiguranje porezna davanja 2.Karijera u filmskoj industriji profesije u filmskoj produkciji specifičnosti pojedinih struka rad na setu 3.Karijera u televizijskoj industriji pregled televizijskog tržišta javna i komercijalne televizije rad u studijskom okruženju 4.Karijera u industriji oglašavanja tržište oglašavanja ustroj i rad agencija za oglašavanje produkcija reklamnog filma 5.Karijera u postojećim institucijama struktura menadžmenta iili trgovačkim društvima uposlenik u korporativnom okruženju razvoj korporativne karijere 6.Osnove poduzetništva u medijskom poslovanju pregled tržišnih subjekata inovacija i anticipacija lobiranje 7.Osnivanje i vođenje trgovačkog osnivanje trgovačkog društva društva za poslovanje u medijima upravljanje trgovačkim društvom razvojne strategije poslovanja 8.Akademska karijera prikaz znanstvene karijere učenje i poučavanje kognitivistički i konstruktivistički pristup 9.E-learning LMS alati online nastava multimedija u nastavi 10.Osobni menadžment osobni marketing i brendiranje osobno pozicionitranje na tržištu Head Hunting 11.Prezentacijske vještine učinkovita verbalna i pismena prezentacija životopis pitching 12.Event management 13.Strukovne i profesionalne udruge spisak umjetničkih i profesionalnih udruga učlanjenje djelatnosti udruga, prava i obveze članova 14.Planiranje i vođenje osobnih financija bankarski produkti investicijski fondovi upravljanje osobnim financijama 15.Budućnost medijske industrije multimedija utjecaj interneta karijera u novim medijima Seminar: Studenti prolaze vježbe iz planiranja, timskog i individualnog rada, te pišu studiju o razvoju osobne karijere. Obveze studenata: Obvezni tjedni pisani zadaci, diskusije, istraživanja Završna pisana studija na temu planiranja osobne karijere i verbalna prezentacija iste. Razvijanje indikativnih tematskih tekstova za Wikipediju uz pomoć LMS sustava Moodle. Završni ispit Obvezna literatura: 1. CAREERS IN COMMUNICATION, Ken Jurek, FOCAL PRESS, USA, 1999. 2. BE YOUR OWN BRAND, David McNally, Karl D. Speak, Berrett-Koehler Pub; 1st edition (March 12, 2002) 3. MOĆ UVJERAVANJA, Mirela Španjol Marković, PROFIL 2009. Preporučena literatura: Indikativni resursi s interneta DEALMAKING IN THE FILM AND TELEVISION INDUSTRY, Mark Litwak, SILMAN-JAMES PRESS, USA, 1996.
Obavezna literatura:

1. Ken Jurek, 1999, Careers in communication, USA, Focal Press Josephine Langham, 1997, Lights, Camera, Action, London,British Film Institute David McNally/Karl D. Speak, 2002, Be your own Brand, San Francisco, Berrett-Koehler Pub.

Preporučena literatura:

2. Tanja Crouch, 2003.100 careers in film and television, New York, Media Publishers Howard Blumenthal, Oliver Goodenough, 2001. This business of television, New York, BOOK NEWS INC.

Predmet u nastavnom programu:
Šifra studija Naziv studija Razina studija Semestar izvođenja Obavezni/Izborni
12 Filmsko i video snimanje diplomski 2 izborni
13 Oblikovanje svjetla diplomski 2 izborni
32 Fotografija diplomski 2 izborni
10 Oblikovanje zvuka diplomski 4 izborni
12 Filmsko i video snimanje diplomski 4 izborni
13 Oblikovanje svjetla diplomski 4 izborni
22 Produkcija audiovizualnih i multimedijskih projekata diplomski 4 obavezni
23 Produkcija scenskih i izvedbenih umjetnosti diplomski 4 obavezni

* predmet se ne predaje u tom semestru

Legenda

  • P - Predavanja
  • S - Seminar