Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Medijska kultura

Opterećenje:
15(P) + 15(S)
Nositelji:

prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica

Izvođači:

prof. dr. sc. Mihaela Banek Zorica (S)

Opis predmeta:
Studenti stjeću znanja o nastanku, razvoju i naravi medija, poznavanje medijske kulture, poznavanje uloge sudionika u medijskom procesu, stjecanje sposobnosti vrednovanja medijskih proizvoda, izgrađivanje vlastitog stava i kritičkog mišljenja u studenata. Tradicionalni i novi mediji, kulturna industrija, kulturni obrasci, masovna komunikacija, moć medija, aktualni trendovi i njihov utjecaj na rad s medijima, nova zanimanja u europskom medijskom okruženju.
Obavezna literatura:

1. Castells, M. Informacijsko doba: ekonomija, društvo, kultura. Zagreb: Golden marketing, 2000-2003. Sv. 1 : Uspon umreženog društva. 2000. Sv. 2 : Moć identiteta. 2002. Sv. 3 : Kraj tisućljeća. 2003.

2. Inglis, F. Teorija medija. Zagreb: Barbat i AGM, 1997.

3. Levinson, P. Digitalni McLuhan: vodič za novo doba. Zagreb: Izvori, 2001.

4. McLuhan, M. The Gutenberg galaxy: the making of typographic man. [Reprinted]. Toronto: University of Toronto Press , 2000.

5. McLuhan, M.; Fiore, Q. The medium is the massage: an inventory of effects. Corte Madera : Ginko Press, 2001.

Preporučena literatura:

6. Castells, M. Internet galaksija: razmišljanja o Internetu, poslovanju i društvu. Zagreb: Naklada Jesenski i Turk, 2003.

7. Ludes, P. Einführung in die Medienwissenschaft. 2. Aufl. Berlin: Erich Schmidt,Verlag, 2003.

Legenda

  • P - Predavanja
  • S - Seminar