- English
Sadržaj predmeta
Hrvatsko društvo 2
- Šifra:
- 51335
- Visoko učilište:
- Filozofski fakultet
- ECTS bodovi:
- 6.0
- Opterećenje:
- 30(P) + 30(S)
- Nositelji:
-
prof. dr. sc. Nenad Karajić
- Izvođači:
-
prof. dr. sc. Nenad Karajić (P, S)
- Opis predmeta:
- Cilj: Zadatak je kolegija početno osposobiti studente u prepoznavanju pojedinih društveno relevantnih problema, njihovog klasificiranja, konceptualiziranja, operacionaliziranja, mjerenja i načina njihova tumačenja. Cilj mu je pripremiti studente za samostalni (individualni i grupni) primijenjeni rad i izvještavanje o provedenoj empirijskoj analizi pojedinih društvenih fenomena. Metode podučavanja: Interaktivna predavanja, samostalna praktična nastava u vidu izrade završnog empirijskog znanstvenog rada te individualne konzultacije. Metode ocjenjivanja: Samostalna izrada i prezentacija empirijskog znanstvenog rada sa završnom ocjenom.
- Obavezna literatura:
-
1. Krippendorff, K. (1980) Content Analysis. An Introduction to Its Methodology. London: Sage Publications.
2. Berelson, B. (skripta) Analiza sadržaja u istraživanju komunikacija.
- Preporučena literatura:
-
3. Berger, A. A. (1991) Media Research Techniques. London: Sage Publications.
4. Bloor, M. Et ali. (2001) Focus groups in Social Research. London: Sage Publications.
5. Debus, M. (1995) The Handbook for Excellence in Focus Group Research.
6. Milas, G. (2005) Istraživačke metode u psihologiji i drugim društvenim znanostima. Zagreb: Naklada Slap.
Legenda
- P - Predavanja
- S - Seminar