- English
Sadržaj predmeta
Rad s nadarenim učenicima (NM)
- Šifra:
- 120103
- Visoko učilište:
- Filozofski fakultet
- ECTS bodovi:
- 4.0
- Opterećenje:
- 30(P)
- Nositelji:
-
prof. dr. sc. Vesna Vlahović Štetić
- Izvođači:
-
prof. dr. sc. Vesna Vlahović Štetić (P)
dr. sc. Vanja Putarek (P)
- Opis predmeta:
- Cilj: Studenti će upoznati relevantne karakteristike darovitih učenika, način njihove identifikacije i oblike rada s darovitima unutar školskog sustava Metode podučavanja: Predavanja, e-učenje, samostalni rad na seminarskom zadatku Metode ocjenjivanja: Pisani ispit.
- Obavezna literatura:
-
1. Čudina-Obradović, M. (1991.). Nadarenost: razumijevanje, prepoznavanje, razvijanje. Školska knjiga, Zagreb.
2. Vlahović-Štetić,V.(Ur.) (2008.): Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi, Institut za društvena istraživanja u Zagrebu
- Preporučena literatura:
-
3. Koren, I. (1989.). Kako prepoznati i identificirati nadarenog učenika. Školske novine, Zagreb
Legenda
- P - Predavanja