Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Rad s nadarenim učenicima (NM)

Šifra:
120103
Visoko učilište:
Filozofski fakultet
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
30(P)
Nositelji:

prof. dr. sc. Vesna Vlahović Štetić

Izvođači:

prof. dr. sc. Vesna Vlahović Štetić (P)

dr. sc. Vanja Putarek (P)

Opis predmeta:
Cilj: Studenti će upoznati relevantne karakteristike darovitih učenika, način njihove identifikacije i oblike rada s darovitima unutar školskog sustava Metode podučavanja: Predavanja, e-učenje, samostalni rad na seminarskom zadatku Metode ocjenjivanja: Pisani ispit.
Obavezna literatura:

1. Čudina-Obradović, M. (1991.). Nadarenost: razumijevanje, prepoznavanje, razvijanje. Školska knjiga, Zagreb.

2. Vlahović-Štetić,V.(Ur.) (2008.): Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi, Institut za društvena istraživanja u Zagrebu

Preporučena literatura:

3. Koren, I. (1989.). Kako prepoznati i identificirati nadarenog učenika. Školske novine, Zagreb

Legenda

  • P - Predavanja