- English
Sadržaj predmeta
Učenje stranog jezika
- Šifra:
- 36732
- Visoko učilište:
- Filozofski fakultet
- ECTS bodovi:
- 3.0
- Opterećenje:
- 30(P)
- Nositelji:
-
doc. dr. sc. Ines Carović
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Ines Carović (P)
- Opis predmeta:
- Cilj je kolegija da se studenti upoznaju sa suvremenim metodama nastave stranih jezika, njihovim razvojem i utjecajim lingvistike i drugih srodnih znanosti na metodologiju nastave stranih jezika. Daje se pregled teorija i načela učenja i faktora koji na učenje utječu (motivacija, primanje obavijesti, pamćenje, uporaba pohranjenih obavijesti) te se ta načela razmatraju u slučaju učenja stranog jezika. Razmatraju se principi poučavanja i različiti modeli teorije nastave stranih jezika. Konačno, daje se pregled razvoja suvremenih metoda učenja stranih jezika što se povezuje s razvojem jezikoslovne znanosti i njezinim utjecajem na nastavu i poučavanje.
- Obavezna literatura:
-
1. Guberina, P. (1967). Audiovizuelna-globalnostrukturalna metoda. Govor, 1, 2, str. 5-27.
2. Horga, D. (1977). O učenju izgovora. Strani jezici, 6, 3-4, 191-195.
3. Prebeg-Vilke, M. (1977). Uvod u glotodidaktiku. Školska knjiga. Zagreb, str. 6-113.
4. Mitchell, R., F. Myles (1998). Second Language Learning Theories. London, New York, Sydney. Auckland. Arnold.
- Preporučena literatura:
-
5. Črnivec, Lj. (1993). Alternativne metode u nastavi stranih jezika. Strani jezici, 22, 1, 27-40.
6. Montani, K. (1971). Dimaničnost didaktičkih postupaka pri usvajanju stranih jezika po audiovizuelnoj-globalnostrukturalnoj metodi. Govor, 2, 3, 35-45.
7. Šimunović, A. (1971). Gramatika govora. Govor, 2, 3, 47-54.
8. Šimunović, A. (1971). Zašto u AVGS metodi ne pristupamo istovremeno pisanom i govornom jeziku. Govor, 2, 3, 55-65.
Legenda
- P - Predavanja