Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Glazbena literatura u odgojno-obrazovnom procesu 2

Opterećenje:
30(GL) + 30(P)
Izvođači:

Ana Čorić, mag.mus., pred. (GL, P)

Opis predmeta:
150 zadanih skladbi iz literature zapadnoeuropske klasične, popularne i tradicijske glazbe (veliki dio je obvezna literatura na nastavnom predmetu Glazbena umjetnost), filmovi o glazbi i upoznavanje glazbenih aktivnosti grada u svrhu odgoja nove publike.
Obavezna literatura:

1. Rojko, P. (2005). Metodika glazbene nastave - praksa II. dio: Slušanje glazbe. Zagreb: Jakša Zlatar. Bezić, N. (2016). Glazbene šetnje Zagrebom. Zagreb: Školska knjiga. Aktualni udžbenici i priručnici za nastavu Glazbene umjetnosti u srednjim školama

Ishodi učenja:

1. Student će:

2. razvijati glazbeni ukus upoznavanjem velikog broja glazbenih djela

3. upoznata, ali i ostala glazbena djela znati upotrijebiti u odgojno-obrazovnom procesu u situacijama umjetničkoga i ilustracijskog slušanja

4. znati osmisliti glazbenu igru za vođeno slušanje

5. osvijestiti mogućnosti interdisciplinarnog rada u odgojno-obrazovnom procesu

6. znati izraditi dnevnik slušanja i pripremiti razred za vođeno slušanje

7. osmisliti i organizirati izvannastavni/izvanškolski susret na akademiji namijenjen mladima u svrhu odgoja publike za umjetničku glazbu.

Legenda

  • P - Predavanja
  • GL - Ostale glazbene vježbe