- English
Sadržaj predmeta
Korepeticija glavnog predmeta - udaraljke 2
- Šifra:
- 216164
- Visoko učilište:
- Muzička akademija
- ECTS bodovi:
- 2.0
- Opterećenje:
- 15(S)
- Izvođači:
-
mr. art. Damir Gregurić (S)
- Opis predmeta:
- Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom individualnom predznanju i sposobnostima studenta na zadanoj literaturi iz glavnog predmeta. Obvezni sadržaj predmeta su skladbe za udaraljke i klavir, skladbe za udaraljke i orkestar prilagođen izvedbi s klavirom, različitih stilskih razdoblja i forme te javna izvedba istih.
- Obavezna literatura:
-
2. Reprezentativna literatura svjetskih i hrvatskih skladatelja za udaraljke i klavir te udaraljke i orkestar prilagođena za izvođenje s klavirom.
- Preporučena literatura:
-
1. Foley, C. (2005). What is Collaborative Piano? Collaborative Piano Blog. https://collaborativepiano.blogspot.com/2005/11/what-is- collaborative-piano.html Katz, M. (2009). The complete collaborator: The Pianist as Partner. New York: Oxford University Press Moore, G. (1944). The unashamed accompanist. New York: The Macmillan Company. Moore, G. (1960). Ploča The unashamed accompanist. Padworski, K. T. (2015). Accompanist... or Collaborative Pianist? The Collaborative Piano blog. https://kevinpadworski.com/2015/07/23/accompanist-or-collaborative-pianist/ Pow, L. (2016). More than mere notes: Incorporating analytical skills into the collaborative pianists process in lesrning, rehearsing and performing repertoire. Disertacija. University of Miami https://pdfs.semanticscholar.org/acf2/4da2c1d499febe9a7fe0889243d6f923960b.pdf Sasanfar, J. K. (2012). Influence of Aural and Visual Expressivity of the Accompanist on Audience Perception of Expressivity in Collaborative performances of a Soloist and Pianist. Disertacija, Florida State University: College of Music Service, T. (2012). Accompanists: the unsung heroes of music. The Guardian https://www.theguardian.com/music/tomserviceblog/2012/mar/04/accompanists-unsung-heroes-music
- Ishodi učenja:
1. savladati načine oblikovanja fraze s težištem na usklađivanju dinamike, artikulacije, ritma, intonacije i cjelokupne interpretacije s interpretacijom pijanista
2. usavršiti umijeće primjerene, stručne, kolegijalne i profesionalne komunikacije i interakcije s umjetničkim suradnikom unutar nastavnog procesa te prilikom javnih izvedbi i nastupa
3. spoznati važnost temeljnih skladateljevih zapisa o načinu izvođenja djela (tempo, dinamika, agogika, ritam) u suodnosu s umjetničkim suradnikom
4. upoznati repertoar za duhački instrument i klavir te stilski osviješteno izvoditi određenu skladbu s umjetničkim suradnikom
5. biti isposoban razlikovati, odabrati i primijeniti tonske boje i primjerenu dinamiku, te isto uskladiti s klavirom
6. razumjeti položaj vlastite dionice u kontekstu cjeline glazbenog djela
7. sintetizirati stečeno znanje u smislu stvaranja vlastite i zajedničke interpretacije i osobnog pristupa umjetničkom djelu
Legenda
- S - Seminar