Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Korepeticija glavnog predmeta - pjevanje 2

Šifra:
216174
Visoko učilište:
Muzička akademija
ECTS bodovi:
2.0
Opterećenje:
20(S)
Izvođači:

prof. mr. art. Martina Zadro (S)

Darko Domitrović, ak.gl.klav. (S)

mr. art. Eva Kirchmayer-Bilić (S)

Ivan Pernicki, ak.gl.klav., umj. sur. (S)

Lana Bradić, ak.gl.klav. (S)

Davor Ljubić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (S)

mr. art. Mario Čopor (S)

Opis predmeta:
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom individualnom predznanju i sposobnostima studenta na zadanoj literaturi iz glavnog predmeta. Obvezni sadržaj predmeta su skladbe za glas i instrument i klavir, skladbe za glas i orkestar prilagođene izvedbi s klavirom, različitih stilskih razdoblja i forme te javna izvedba istih.
Obavezna literatura:

1. Reprezentativna literatura svjetskih i hrvatskih skladatelja za glas i klavir i glas i orkestar prilagođena za izvođenje s klavirom

Preporučena literatura:

2. Bernac, P. (1970., 1978., 2002.): The Interpretation of French Song Fischer-Dieskau, D. (1972.,1976.): Auf den Spuren des Schubert-Lieder: Werden, Wesen, Wirkung Foley, C. (2005). What is Collaborative Piano? Collaborative Piano Blog. https://collaborativepiano.blogspot.com/2005/11/what-is-collaborative-piano.html Katz, M. (2009). The complete collaborator: The Pianist as Partner. New York: Oxford University Press Moore, G. (1944). The unashamed accompanist. New York: The Macmillan Company. Moore, G. (1960). Ploča The unashamed accompanist. Moore, G. (1954., 1975., 2013., 2016.): Singer and Accompanist - The Performance of Fifthy Songs Moore, G. (1975.): The Schubert Song Cycles: With Thoughts of Performance Padworski, K. T. (2015). Accompanist... or Collaborative Pianist? The Collaborative Piano blog. https://kevinpadworski.com/2015/07/23/accompanist-or-collaborative-pianist/ Pow, L. (2016). More than mere notes: Incorporating analytical skills into the collaborative pianist s process in lesrning, rehearsing and performing repertoire. Disertacija. University of Miami https://pdfs.semanticscholar.org/acf2/4da2c1d499febe9a7fe0889243d6f923960b.pdf Sasanfar, J. K. (2012). Influence of Aural and Visual Expressivity of the Accompanist on Audience Perception of Expressivity in Collaborative performances of a Soloist and Pianist. Disertacija, Florida State University: College of Music Service, T. (2012). Accompanists: the unsung heroes of music. The Guardian https://www.theguardian.com/music/tomserviceblog/2012/mar/04/accompanists-unsung-heroes-music

Ishodi učenja:

1. Po završetku studija student je sposoban kreirati, realizirati i izraziti svoje vlastite umjetničke koncepte

2. razumije, analizira i izvodi reprezentativan repertoar za glas i klavir, kao i repertoar za glas i orkestar, prilagođen za izvođenje s klavirom

3. poznaje široki raspon stilova i ima razvijen individualni i prepoznatljiv izričaj u određenom glazbenom stilu

4. je sposoban na individualan (jedinstveni) način interpretirati i reproducirati notni/glazbeni materijal te isti predstaviti široj javnosti javnim nastupima i/ili projektima s umjetničkim suradnikom

5. ima u potpunosti razvijenu sposobnost učenja, samomotivacije i samostalnost u djelovanju posebice u segmentu pripreme i muziciranja u duu s klavirom

6. ima razvijenu sposobnost kritičkog razvijanja ideja i argumenata te njihove prezentacije široj javnosti

7. ima razvijenu sposobnost kreativnog mišljenja i rješavanja složenih problema i snalaženja u novonastalim okolnostima, osobito na nastupu

Legenda

  • S - Seminar