- English
Sadržaj predmeta
Korepeticija glavnog predmeta - pjevanje 2
- Šifra:
- 216174
- Visoko učilište:
- Muzička akademija
- ECTS bodovi:
- 2.0
- Opterećenje:
- 20(S)
- Izvođači:
-
prof. mr. art. Martina Zadro (S)
Darko Domitrović, ak.gl.klav. (S)
mr. art. Eva Kirchmayer-Bilić (S)
Ivan Pernicki, ak.gl.klav., umj. sur. (S)
Lana Bradić, ak.gl.klav. (S)
Davor Ljubić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (S)
mr. art. Mario Čopor (S)
- Opis predmeta:
- Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom individualnom predznanju i sposobnostima studenta na zadanoj literaturi iz glavnog predmeta. Obvezni sadržaj predmeta su skladbe za glas i instrument i klavir, skladbe za glas i orkestar prilagođene izvedbi s klavirom, različitih stilskih razdoblja i forme te javna izvedba istih.
- Obavezna literatura:
-
1. Reprezentativna literatura svjetskih i hrvatskih skladatelja za glas i klavir i glas i orkestar prilagođena za izvođenje s klavirom
- Preporučena literatura:
-
2. Bernac, P. (1970., 1978., 2002.): The Interpretation of French Song Fischer-Dieskau, D. (1972.,1976.): Auf den Spuren des Schubert-Lieder: Werden, Wesen, Wirkung Foley, C. (2005). What is Collaborative Piano? Collaborative Piano Blog. https://collaborativepiano.blogspot.com/2005/11/what-is-collaborative-piano.html Katz, M. (2009). The complete collaborator: The Pianist as Partner. New York: Oxford University Press Moore, G. (1944). The unashamed accompanist. New York: The Macmillan Company. Moore, G. (1960). Ploča The unashamed accompanist. Moore, G. (1954., 1975., 2013., 2016.): Singer and Accompanist - The Performance of Fifthy Songs Moore, G. (1975.): The Schubert Song Cycles: With Thoughts of Performance Padworski, K. T. (2015). Accompanist... or Collaborative Pianist? The Collaborative Piano blog. https://kevinpadworski.com/2015/07/23/accompanist-or-collaborative-pianist/ Pow, L. (2016). More than mere notes: Incorporating analytical skills into the collaborative pianist s process in lesrning, rehearsing and performing repertoire. Disertacija. University of Miami https://pdfs.semanticscholar.org/acf2/4da2c1d499febe9a7fe0889243d6f923960b.pdf Sasanfar, J. K. (2012). Influence of Aural and Visual Expressivity of the Accompanist on Audience Perception of Expressivity in Collaborative performances of a Soloist and Pianist. Disertacija, Florida State University: College of Music Service, T. (2012). Accompanists: the unsung heroes of music. The Guardian https://www.theguardian.com/music/tomserviceblog/2012/mar/04/accompanists-unsung-heroes-music
- Ishodi učenja:
1. Po završetku studija student je sposoban kreirati, realizirati i izraziti svoje vlastite umjetničke koncepte
2. razumije, analizira i izvodi reprezentativan repertoar za glas i klavir, kao i repertoar za glas i orkestar, prilagođen za izvođenje s klavirom
3. poznaje široki raspon stilova i ima razvijen individualni i prepoznatljiv izričaj u određenom glazbenom stilu
4. je sposoban na individualan (jedinstveni) način interpretirati i reproducirati notni/glazbeni materijal te isti predstaviti široj javnosti javnim nastupima i/ili projektima s umjetničkim suradnikom
5. ima u potpunosti razvijenu sposobnost učenja, samomotivacije i samostalnost u djelovanju posebice u segmentu pripreme i muziciranja u duu s klavirom
6. ima razvijenu sposobnost kritičkog razvijanja ideja i argumenata te njihove prezentacije široj javnosti
7. ima razvijenu sposobnost kreativnog mišljenja i rješavanja složenih problema i snalaženja u novonastalim okolnostima, osobito na nastupu
Legenda
- S - Seminar