Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Korepeticija glavnog predmeta - duhači 1

Šifra:
216210
Visoko učilište:
Muzička akademija
ECTS bodovi:
2.0
Opterećenje:
15(S)
Izvođači:

mr. art. Marina Matolić (S)

Dora Iveković, umj. sur. (S)

Lucija Bašić, umj. sur. (S)

Roland Grlica, mag. mus., umj. sur. (S)

Viktor Čižić, mag. mus., umj. sur. (S)

mr. art. Zrinka Ivančić Cikojević (S)

mr. art. Ivan Batoš, v. umj. sur. (S)

Linda Mravunac Fabijanić, ak.gl.klav. (S)

Marijana Komljenović, ak.gl.klav. (S)

Opis predmeta:
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom individualnom predznanju i sposobnostima studenta na zadanoj literaturi iz glavnog predmeta. Obvezni sadržaj predmeta su skladbe za duhački instrument i klavir, skladbe za duhački instrument i orkestar prilagođene izvedbi s klavirom, različitih stilskih razdoblja i forme te javna izvedba istih.
Obavezna literatura:

1. Reprezentativna literatura svjetskih i hrvatskih skladatelja za duhački instrument i klavir te duhački instrument i orkestar prilagođena za izvođenje s klavirom.

Preporučena literatura:

2. Foley, C. (2005). What is Collaborative Piano? Collaborative Piano Blog. https://collaborativepiano.blogspot.com/2005/11/what-is- collaborative-piano.html Katz, M. (2009). The complete collaborator: The Pianist as Partner. New York: Oxford University Press Moore, G. (1944). The unashamed accompanist. New York: The Macmillan Company. Moore, G. (1960). Ploča The unashamed accompanist. Padworski, K. T. (2015). Accompanist... or Collaborative Pianist? The Collaborative Piano blog. https://kevinpadworski.com/2015/07/23/accompanist-or-collaborative-pianist/ Pow, L. (2016). More than mere notes: Incorporating analytical skills into the collaborative pianist s process in lesrning, rehearsing and performing repertoire. Disertacija. University of Miami https://pdfs.semanticscholar.org/acf2/4da2c1d499febe9a7fe0889243d6f923960b.pdf Sasanfar, J. K. (2012). Influence of Aural and Visual Expressivity of the Accompanist on Audience Perception of Expressivity in Collaborative performances of a Soloist and Pianist. Disertacija, Florida State University: College of Music Service, T. (2012). Accompanists: the unsung heroes of music. The Guardian https://www.theguardian.com/music/tomserviceblog/2012/mar/04/accompanists-unsung-heroes-music

Ishodi učenja:

1. usavršiti vještinu zajedničkog muziciranja i sviranja u duu

2. usavršiti umijeće primjerene, stručne, kolegijalne i profesionalne komunikacije i interakcije s umjetničkim suradnikom unutar nastavnog procesa te prilikom javnih izvedbi i nastupa

3. upoznati načine oblikovanja fraze s težištem na usklađivanju dinamike, artikulacije, intonacije i cjelokupne interpretacije s interpretacijom pijanista

4. upoznati repertoar za duhački instrument i klavir

5. upoznati glavne stilove i stilski osviješteno izvoditi skladbe za duhački instrument i klavir

6. demonstrirati - na javnom nastupu izvoditi skladbe s umjetničkim suradnikom

Legenda

  • S - Seminar