Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Korepeticija glavnog predmeta - duhači 4

Šifra:
216213
Visoko učilište:
Muzička akademija
ECTS bodovi:
2.0
Opterećenje:
15(S)
Izvođači:

mr. art. Marina Matolić (S)

Dora Iveković, umj. sur. (S)

Lucija Bašić, umj. sur. (S)

Roland Grlica, mag. mus., umj. sur. (S)

Viktor Čižić, mag. mus., umj. sur. (S)

mr. art. Zrinka Ivančić Cikojević (S)

mr. art. Ivan Batoš, v. umj. sur. (S)

Linda Mravunac Fabijanić, ak.gl.klav. (S)

David Vuković, mag.mus., umj. sur. (S)

Marijana Komljenović, ak.gl.klav. (S)

Opis predmeta:
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom individualnom predznanju i sposobnostima studenta na zadanoj literaturi iz glavnog predmeta. Obvezni sadržaj predmeta su skladbe za duhački instrument i klavir, skladbe za duhački instrument i orkestar prilagođene izvedbi s klavirom, različitih stilskih razdoblja i forme te javna izvedba istih.
Obavezna literatura:

1. Reprezentativna literatura svjetskih i hrvatskih skladatelja za duhački instrument i klavir te duhački instrument i orkestar prilagođena za izvođenje s klavirom.

Preporučena literatura:

2. Foley, C. (2005). What is Collaborative Piano? Collaborative Piano Blog. https://collaborativepiano.blogspot.com/2005/11/what-is- collaborative-piano.html Katz, M. (2009). The complete collaborator: The Pianist as Partner. New York: Oxford University Press Moore, G. (1944). The unashamed accompanist. New York: The Macmillan Company. Moore, G. (1960). Ploča The unashamed accompanist. Padworski, K. T. (2015). Accompanist... or Collaborative Pianist? The Collaborative Piano blog. https://kevinpadworski.com/2015/07/23/accompanist-or-collaborative-pianist/ Pow, L. (2016). More than mere notes: Incorporating analytical skills into the collaborative pianist s process in lesrning, rehearsing and performing repertoire. Disertacija. University of Miami https://pdfs.semanticscholar.org/acf2/4da2c1d499febe9a7fe0889243d6f923960b.pdf Sasanfar, J. K. (2012). Influence of Aural and Visual Expressivity of the Accompanist on Audience Perception of Expressivity in Collaborative performances of a Soloist and Pianist. Disertacija, Florida State University: College of Music Service, T. (2012). Accompanists: the unsung heroes of music. The Guardian https://www.theguardian.com/music/tomserviceblog/2012/mar/04/accompanists-unsung-heroes-music

Ishodi učenja:

1. primijeniti načine oblikovanja fraze s težištem na usklađivanju dinamike, artikulacije, intonacije i cjelokupne interpretacije s interpretacijom pijanista

2. usavršiti umijeće primjerene, stručne, kolegijalne i profesionalne komunikacije i interakcije s umjetničkim suradnikom unutar nastavnog procesa te prilikom javnih izvedbi i nastupa

3. spoznati važnost temeljnih skladateljevih zapisa o načinu izvođenja djela (tempo, dinamika, agogika) u suodnosu s umjetničkim suradnikom

4. unaprijediti tehnike vježbanja i dobre navike pažljivog čitanja svoje i klavirske dionice

5. razumjeti položaj vlastite dionice u kontekstu cjeline glazbenog djela

6. sintetizirati i znati primijeniti stečeno znanje u smislu stvaranja vlastite i zajedničke interpretacije i osobnog pristupa umjetničkom djelu

7. razviti sustav mišljenja, vrednovanja i kritičkog razmišljanja radi informiranog odabira osobne interpretacije

8. stvarati vlastito mišljenje na temelju sakupljenih informacija i umjeti vrednovati glazbene primjere u praksi

9. demonstrirati - na javnom nastupu izvoditi skladbe s umjetničkim suradnikom

10. demonstrirati - na javnom nastupu izvoditi skladbe s umjetničkim suradnikom

Legenda

  • S - Seminar