Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Fagot 3

Šifra:
216232
Visoko učilište:
Muzička akademija
ECTS bodovi:
26.0
Opterećenje:
60(P)
Izvođači:

mr. art. Matko Smolčić (P)

Opis predmeta:
Sadržaj nastave je maksimalno individualiziran, tj. prilagođen potrebama, predznanju i mogućnostima svakog studenta ponaosob, pridržavajući se zadanog plana i programa za tekuću godinu. Obvezni sadržaj predmeta su: vježbe disanja, savladavanje ljestvica, tonske vježbe,etide, tehničke vježbe, orkestarska sola, djela uz pratnju klavira kao i djela za solo instrument, različitih stilskih epoha Tijekom akademske godinestudent mora apsolvirati najmanje: - obveznu literaturu ( navedenu pod 2.11. ) - 3 kompozicije iz dopunske literature ( navedena pod 2.12.)
Obavezna literatura:

1. I: Orefici: Studi melodici K. Pivonka: Ritmičke etide L. Milde: Koncertne etide op. 26 knjiga 2. (26-50) A. Rode: 15 etida za fagot A. Tansman: Sonatina za fagot i klavir C.M. von Weber: Koncert za fagot i orkestar u F-duru, opus 75 W.A. Mozar: Koncert za fagot i orkestar u B - duru , KV 191 G. Jacob: Koncert za fagot, gudače i udaraljke J. Pauer: Koncert za fagot i orkestar J. S. Bach: /Rechtmann: Koncert za fagot i gudače u F-duru W.Y.Hurlstone: Sonata za fagot i klavir C.Saint-Saens: Sonata za fagot i klavir opus 168 R. Duclos: Fagottino E. Flamant: parafraza na Šeherezadu Semler-Colery: Recitatif et Final R. Monfeuillar: Lamento et final Ch. Koechlin: Sonata opus 71 B. Papandopulo: Elegija

Preporučena literatura:

2. J.S. Bach: Partita za solo Fagot (flautu) BWV 1012 G. Raphael: Sonata za solo fagot Ch. Koechlin: Tri komada za fagot i klavir R. Duclos: Tri nokturna B. Okmaca: Koncert za fagot, gudače, 5 puhača i timpane B. Kunc: Buffonerie E. Bozza: Recitativ, Sicilienne et Rondeau

Ishodi učenja:

1. je sposoban kreirati, realizirati i izraziti svoje osobne umjetničke koncepte

2. razumije, analizira i izvodi repertoar za fagot srednjeg težinskog stupnja

3. izvodi jednostavnije skladbe za kontrafagot te se upoznaje sa osnovnim solima iz orkestarske literature za ovaj instrument

4. poznaje raznolikosti prilikom izvedbe različitih stilskih epoha, te ga ugrađuje u osobni glazbeni izričaj

5. - je sposoban na javnim nastupima i projektima na jedinstven (osoban) način donositi i reproducirati glazbeni materijal

6. razumije obrasce i procese glazbene imrovizacije te aktivno sudjeluje u kreiranju vlastitih glazbenih obrazaca (samostalna izrada kadenci za razne koncerte, te primjena raznolikih stilova u izrad istih)

7. Praktično usavršava saznanja i dobre navike postavke tijela, i izvođenje na instrumentu prilagođava principu minimalnog uloženog napora, te stiče pozitivne navike ergonomske prilagodbe koje garantiraju radni vijek uz instrument bez mogućnosti samoozljeđivanja uslijed krivog korištenja/držanja instrumenta.

8. - Usavršava tehniku sviranja, te kvalitetu zvučnog izražavanja na instrumentu

Legenda

  • P - Predavanje