Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Tambura 3

Šifra:
216292
Visoko učilište:
Muzička akademija
ECTS bodovi:
26.0
Opterećenje:
60(P)
Izvođači:

doc. mr. art. Siniša Leopold (P)

Veljko Valentin Škorvaga, v. pred. (P)

Opis predmeta:
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom predznanju i sposobnostima pojedinog studenta. Obvezni sadržaj predmeta su vježbe trzanja, tehničke vježbe, ljestvice, orkestarska sola, etide, skladbe srednje težine različitih stilskih razdoblja i forme. Tijekom akademske godine student mora apsolvirati najmanje: - obveznu literaturu (navedenu pod 2.11.) - četiri skladbe iz dopunske literature (navedena pod 2.12.)
Obavezna literatura:

1. Etide: G.Gariboldi, B.T.Berbiguier i druge etide primjerene težine 4 etide Iz razdoblja romantizma sonate i koncerti: F.Schubert, P.I.Čajkovski; 1 sonata i 1 koncert Skladbe pod utjecajem tradicijske glazbe - A. Dvořak: Slavenski plesovi; 4 skladbe Tradicijski plesovi: B i H, Slovenije, Srbije i Makedonije; 4 plesa ili skladbe nespomenutih skladatelja gore navedenih razdoblja, primjerene težine. Za srodne instrumente bugarija, berde; 5. semestar Ž. Bradić: Škola za tambure II i III, izbor; 6 skladbi 6. semestar Ž. Bradić: Škola za tambure II i III, izbor; 6 skladbi i sve skladbe drugih autora primjerene težine. 2 dionice iz orkestralne tamburaške literature.

Preporučena literatura:

2. Bisernica: J. S. Bach: Sonata br. V za fl. i kl. W. A. Mozart: Koncert u G-duru, op. 313, br. 1 J. Haydn: Koncert za fl. i ork. u D-duru M. Hauser: Mađarska rapsodija F. Lhotka: Žetelačka N. Paganini : Varijacije u A-duru N. Paganini : Varijacije na temu Ples vještica N. Paganini: Koncert op. 7, br 2 N. Paganini: Moses Fantasie B. Bjelinski: Koncert za fl. i gud. ork. Ch. A. de Beriot: Koncert, op. 104, br. 9 J. P. Rode: Concert op. 9 br. 7 F. Poulenc: Sonata za fl. i klav. F Chopin: Valcer op. 64. br. 1 P. I. Čajkovski: Valse-scherzo op. 34 I. Frolov: Scherzo P. de Sarasate: Zigeunerweisen op. 20 P. de Sarasate: Carmen Fantasy P. de Sarasate: Zapateado P. de Sarasate: Caprice Basque P. de Sarasate: Romanza Andaluza, op. 22, no. 1 P. de Sarasate: Malagena, op. 21 C. Saint Saans: Introduction and Rondo Capriccioso u a-molu, op. 28 J. Massenet: Meditation Thais F. Schubert: L abille H. Wieniawski: Koncertna poloneza op. 4 A. Loskutov: Koncert R. Garejev: Ples na travi Uz navedenu literaturu moguće je izvoditi i druge skladbe transkribirane ili pisane za bisernicu ili brač primjerene zahtjevnosti, po izboru nastavnika ali uzimajući u obzir i sugestije samog studenta. Brač: A. Vivaldi: Koncert op. 10, br 1 u F-duru G. F. Handel: Sonata br. VI za violinu. i ork. J. S. Bach: Sonata u C-duru BWV 1033 J. Haydn: Koncert u G-duru za violinu i ork. W. A. Mozart: Koncert za violinu i ork. br. 3 u G-duru K. 216 F. Schubert: Sonata u D-duru D 384 op. 137 br. 1 L. van Beethoven: Romanze op. 40 J. S. Bach: Sonata BWv 1020 J. Andrić: Koncert za brač i TO A. Rubinstein: Das Spinrad J. Šišakov: Koncert za domru J.J. Quantz: Concerto u G-duru za fl. I gud. P. Rode: Koncert op. 9, br. 7 u a-molu A. Komarovski: Koncert br. 2 P. I. Čajkovski: Skerco op. 42, br. 2 A. Hačaturjan: Galop A. Dvorak: Romantic piece op. 75 br. 1 A. Dvorak: Rondo op. 94 D. Popper: Koncertna poloneza op. 14 W. Popp: Ruska ciganska pjesma op. 462 br. 2 P. de Sarasate: Španjolski plesovi, Habanera op. 21 br. 2 R. Drigo: Valse Bluette E. Marucelli: Valtzer Fantastico R. Matz: Humoreska R. Matz: Stršljen C. Saint Saens: Allegro appassionato op. 43 H. Wieniawski: Kuyawiak M. Prebanda: Bosanski pastorale Uz navedenu literaturu moguće je izvoditi i druge skladbe transkribirane ili pisane za bisernicu ili brač primjerene zahtjevnosti, po izboru nastavnika ali uzimajući u obzir i sugestije samog studenta.

Ishodi učenja:

1. primjenjivati stečena znanja o produkciji i oblikovanju tona

2. primjenjivati stečene tehnike artikulacije te sinkronizacije

3. primjenjivati stečene tehnike vježbanja

4. koristiti tehnike analize i memoriranja glazbenog teksta u svakodnevnom vježbanju i učenju

5. upoznati repertoar za tamburu srednje i više složenosti

6. prepoznati povijesni, socijalni i glazbeni kontekst skladbi

7. realizirati zadanu literaturu s povijesnog i stilskog aspekta

8. upoznati glavne stilove i stilski izvoditi određenu skladbu

9. stvarati vlastito mišljenje na temelju sakupljenih informacija i umjeti vrednovati odslušane primjere

10. izvoditi na javnom nastupu uvježbanu literaturu.

Legenda

  • P - Predavanje