Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Vokalno/instrumentalno-klavirski duo 1

Šifra:
228361
Visoko učilište:
Muzička akademija
ECTS bodovi:
4.0
Opterećenje:
30(P)
Izvođači:

prof. mr. art. Martina Zadro (P)

mr. art. Marina Matolić (P)

Domagoj Gušćić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (P)

mr. art. Eva Kirchmayer-Bilić (P)

Ivan Pernicki, ak.gl.klav., umj. sur. (P)

Davor Ljubić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (P)

Linda Mravunac Fabijanić, ak.gl.klav. (P)

Lana Bradić, ak.gl.klav. (P)

Opis predmeta:
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom individualnom predznanju i sposobnostima studenta na zadanoj literaturi. Obvezni su sadržaj predmeta skladbe za glas/instrument i klavir, pisane izvorno i/ili u obliku klavirskoga izvoda (klavirska dionica) različitih stilskih razdoblja i forme, stjecanje vještina čitanja a vista te javna izvedba pripremljenih skladbi.
Obavezna literatura:

1. reprezentativna literatura svjetskih i hrvatskih skladatelja za glas/instrument i klavir različitih stilova

Preporučena literatura:

2. Katz, M. (2009). The complete collaborator: The Pianist as Partner. New York: Oxford University Press. Kimball, Carol (2005), Song: A Guide to Art Song Style and Literature. Milwaukee, Wisconsin: Hal Leonard Moore, G. (1944). The unashamed accompanist. New York: The Macmillan Company. Moore, G. (1954., 1975., 2013., 2016.): Singer and Accompanist - The Performance of Fifty Songs, Westport: Greenwood Press. Moore, G. (1966). Am I too loud? The memoirs of a piano accompanist. Middlesex: Penguin Books.

Ishodi učenja:

1. unaprijediti vještinu zajedničkog muziciranja i sviranja u duu te sposobnost slušanja i prilagodbe komornom zvuku dua

2. savladati načine oblikovanja fraze s težištem na usklađivanju zajedničke međusobne dinamike, artikulacije, intonacije i cjelokupne interpretacije

3. upoznati glavne stilove u repertoaru za glas/instrument i klavir te stilski osviješteno izvoditi skladbe

4. spoznati važnost temeljnih skladateljevih zapisa o načinu izvođenja djela (tempo, dinamika, agogika) u zajedničkom međuodnosu

5. unaprijediti tehnike vježbanja i dobre navike pažljivog čitanja svih dionica u komornom duu

6. demonstrirati - na javnom nastupu izvoditi skladbe

7. unaprijediti sposobnost samostalnog vođenja probe

8. upoznati konkretne i jasne vještine komunikacije ponajprije s glazbenicima s kojima surađuje i razvijati suradničke, međuljudske i kolegijalne odnose: slušanje, poštivanje, uvažavanje

Legenda

  • P - Predavanje