- English
Sadržaj predmeta
Elektronička kompozicija 3
- Šifra:
- 103689
- Visoko učilište:
- Muzička akademija
- ECTS bodovi:
- 20.0
- Opterećenje:
- 60(P)
- Izvođači:
- Opis predmeta:
- Računalna glazba - komponiranje uporabom računalnih programa (Csound, MAX/MSP i Kyma). Algoritamska kompozicija. Svladavanje instrumentacijskih tehnika u ansamblu limenih puhača i u ansamblu udaraljki. Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu dinamikom prilagođenom predznanju i sposobnostima pojedinog studenta. komponiranje uporabom računalnih programa - Csound, - MAX/MSP i - Kyma Algoritamska kompozicija. Svladavanje instrumentacijskih tehnika u - ansamblu limenih puhača - ansamblu udaraljki.
- Obavezna literatura:
-
1. Balaban / Ebcioglu M. K. / Laske O., Understanding Music with AI: Perspectives on Music Cognition Chadabe J., Electric Sound - The Past and Promise of Electronic Music Dodge C., Computer Music: Synthesis, Composition and Performance Pierce J., The Science of Musical Sound Roads C., Computer Music Tutorial Scaletti C. / Habel K. J., The Kyma Lenguage for Sound Design Richard Boulanger, The Csound Book Berlioz H., - Strauss, R. Instrumentationslehre. Leipzig: Peters, 1904. Cipra M., Muzički oblici. Zagreb, 1948. D Indy V., Cours de composition musicale. Paris: Durand, 1950. Hindemith P., Tehnika tonskog sloga. Beograd, 1983. Gieseler-Lombardi-Geyer., Instrumentation in der Musik des 20. Jahrjunderts. Koechlin Ch., Traité de l orchestration. Paris. 1954-59. Piston W., Orchestration. New york: Norton & Cie, 1955. Rimskij-Korsakov N., Osnovy orkestrovki. Moskva: Muzigiz, 1946. Schönberg A., Fundamentals of Musical Composition Solistička, komorna, zborska i orkestralna djela autora 18, 19. i 20. st. Časopisi: Computer Music Journal, Electronic Musician, Keyboard
- Ishodi učenja:
1. Razvijanje sposobnosti stvaralačkog glazbenog mišljenja studenata, do njihove relativne zrelosti i samostalnosti. Poticanje i razvijanje vlastitog glazbenog Razvijanje sposobnosti stvaralačkog izraza studenata.
2. Svladavanje analognih i digitalnih tehnika komponiranja zvuka teorijskim i praktičnim radom.
3. Svladavanje skladateljskih tehnika primjerenih novim tehnologijama i multimediji. Svladavanje instrumentacijskih tehnika praktičnim radom i proučavanjem partitura autora 18., 19. i 20. stoljeća.
4. Skladanje elektroničkih, elektro-akustičkih i multimedijalnih djela.
5. Skladanje solističkih i komornih djela za limene puhačke instrumente kao i kombinacije s drugim akustičkim instrumentima i/ili elektronikom.
Legenda
- P - Predavanje