- English
Sadržaj predmeta
Solfeggio C2
- Šifra:
- 200605
- Visoko učilište:
- Muzička akademija
- ECTS bodovi:
- 4.0
- Opterećenje:
- 30(GL) + 30(P)
- Izvođači:
-
Vesna Nicole Klarić, prof., v. pred. (GL, P)
- Opis predmeta:
- - zapis i izvođenje diktata iz glazbene literature renesanse, romantizma i 20. stoljeća (jednoglasnih i višeglasnih) - zapis i izvođenje didaktičkih diktata (niz tonova jednakog trajanja u intervalima do oktave u violinskom i basovu ključu, ritamski diktat, četveroglasni harmonijski diktat, zapis intervala i akorada na zadanom tonu) - pjevanje unaprijed pripremljenih primjera iz glazbene literature renesanse, romantizma i 20. stoljeća - pjevanje s lista primjera iz glazbene literature renesanse, romantizma i 20. stoljeća - teorijski sadržaji (građa trozvuka, dominantnog septakorda i obrata i sporednih septakorada i obrata i njihova mnogostranost u duru, svim oblicima mola i mol-duru) - analiza i suodnos glazbenih sastavnica
- Obavezna literatura:
-
1. Nemeth, Nogradi, Puster: Szolfezs antologia, Editio Musica Budapest, 1984.
- Ishodi učenja:
1. Polaznicima bi pohađanje predmeta trebalo omogućiti stjecanje sljedećih kompetencija: - razviti i usavršiti intonaciju, u smislu muzikalnog izvođenja predloženog glazbenog teksta "s lista" ili naučenog na satu, što podrazumijeva čistu intonaciju, precizan ritam, ali i točnu realizaciju svih ostalih komponenta glazbenog predloška, kao što su dinamika, artikulacija, tempo i sl.
2. -razviti muzičku memoriju kroz vježbe u zapisivanju notnim pismom glazbenog teksta u dužini od 8 do 16 taktova /od jednoglasnih do četveroglasnih glazbenih primjera /
3. vježbati unutarnji sluh, što se očituje u zvučnoj predodžbi pri nijemom čitanju notnog teksta
4. vježbati harmonijski sluh kroz zapisivanje i intoniranje troglasnih i četveroglasnih glazbenih primjera uz analizu predloženog teksta
5. razviti osjećaj za ritam kroz izvođenje i zapisivanje raznih ritamskih kombinacija u različitim mjerama
Legenda
- P - Predavanje
- GL - Ostale gl. vježbe