- English
Sadržaj predmeta
Uvod u glazbenu umjetnost
- Šifra:
- 200608
- Visoko učilište:
- Muzička akademija
- ECTS bodovi:
- 2.0
- Opterećenje:
- 30(P)
- Izvođači:
-
doc. dr. sc. Nikolina Matoš (P)
- Obavezna literatura:
-
1. ODABRANA POGLAVLJA (u dogovoru s mentorom): Cross, I., Tolbert, E. (2008). Music and Meaning. The Oxford Handbook of Music Psychology (Susan Hallam, Ian Cross & Michael Thaut, ur.). Oxford: Oxford University Press 1 Cross, I. (2008). Music as a communicative medium. Rudie Botha & Chris Knight (ur.), The Prehistory of Language. Oxford: Oxford University Press Eisner, E. (1991). What the Arts Taught Me About Education. Art Education, 44(5): 10-19 da Koopman, C. (1998): Music Education: Aesthetic or Praxial? Journal of Aesthetic Education, 32 (3), str. 1-17. Champaign (IL): University of Illinois Press da Lissa, Z. (1977), Estetika glazbe/ogledi. Zagreb: Naprijed 1 Maattanen, P. (2003), Aesthetic Experience and Music Education. Philosophy of Music Education Review, 11 (1), str. 63-70. Bloomington (IN): Indiana University Press
- Ishodi učenja:
1. naučiti samostalno oblikovati tekst na zadanu temu uz pravilno navođenje korištenih izvora
2. usustaviti postojeća i steći nova znanja o glazbenoj umjetnosti te ih povezivati s ostalim kolegijima (didaktika, osnove glazbene pedagogije, metodika nastave glazbene kulture i umjetnosti, metodika nastave teorijskih glazbenih predmeta, glazbena literatura u školi i td.)
3. spoznati važnost širega pristupa glazbenoj umjetnosti u kontekstu kulture i kulturnoga nasljeđa te različitih umjetničkih i znanstvenih polja i grana
4. steći potrebne kompetencije za uspješno praćenje ostalih glazbeno-pedagoških kolegija te realizaciju različitih teorijskih i praktičnih zadataka
5. steći širu perspektivu o glazbenoj umjetnosti, smještajući je u kontekst kulture i kulturnog nasljeđa i uspoređujući je s drugim umjetnostima
6. moći analizirati i usporediti glazbu i ostale umjetnosti prema elementima umjetničkog jezika, simbolima umjetničkog izražavanja, načina stvaranja, predstavljanja i upoznavanja umjetnosti
7. razumjeti ulogu glazbe u svakodnevnom životu čovjeka te u odgojno-obrazovnom procesu
8. tumačiti pristup glazbenoj umjetnosti kao jedno od temeljnih prava čovjeka, djeteta i mlade osobe
Legenda
- P - Predavanje