Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Korepeticija glavnog predmeta - pjevanje 2

Šifra:
216174
Visoko učilište:
Muzička akademija
ECTS bodovi:
2.0
Opterećenje:
20(S)
Izvođači:

prof. mr. art. Martina Zadro (S)

Darko Domitrović, ak.gl.klav. (S)

mr. art. Eva Kirchmayer-Bilić (S)

Ivan Pernicki, ak.gl.klav., umj. sur. (S)

Božo Letunić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (S)

Davor Ljubić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (S)

Lana Bradić, ak.gl.klav. (S)

mr. art. Mario Čopor (S)

Opis predmeta:
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom individualnom predznanju i sposobnostima studenta na zadanoj literaturi iz glavnog predmeta. Obvezni sadržaj predmeta su skladbe za glas i instrument i klavir, skladbe za glas i orkestar prilagođene izvedbi s klavirom, različitih stilskih razdoblja i forme te javna izvedba istih.
Obavezna literatura:

1. Reprezentativna literatura svjetskih i hrvatskih skladatelja za glas i klavir i glas i orkestar prilagođena za izvođenje s klavirom

Preporučena literatura:

2. Bernac, P. (1970., 1978., 2002.): The Interpretation of French Song Fischer-Dieskau, D. (1972.,1976.): Auf den Spuren des Schubert-Lieder: Werden, Wesen, Wirkung Foley, C. (2005). What is Collaborative Piano? Collaborative Piano Blog. https://collaborativepiano.blogspot.com/2005/11/what-is-collaborative-piano.html Katz, M. (2009). The complete collaborator: The Pianist as Partner. New York: Oxford University Press Moore, G. (1944). The unashamed accompanist. New York: The Macmillan Company. Moore, G. (1960). Ploča The unashamed accompanist. Moore, G. (1954., 1975., 2013., 2016.): Singer and Accompanist - The Performance of Fifthy Songs Moore, G. (1975.): The Schubert Song Cycles: With Thoughts of Performance Padworski, K. T. (2015). Accompanist... or Collaborative Pianist? The Collaborative Piano blog. https://kevinpadworski.com/2015/07/23/accompanist-or-collaborative-pianist/ Pow, L. (2016). More than mere notes: Incorporating analytical skills into the collaborative pianist s process in lesrning, rehearsing and performing repertoire. Disertacija. University of Miami https://pdfs.semanticscholar.org/acf2/4da2c1d499febe9a7fe0889243d6f923960b.pdf Sasanfar, J. K. (2012). Influence of Aural and Visual Expressivity of the Accompanist on Audience Perception of Expressivity in Collaborative performances of a Soloist and Pianist. Disertacija, Florida State University: College of Music Service, T. (2012). Accompanists: the unsung heroes of music. The Guardian https://www.theguardian.com/music/tomserviceblog/2012/mar/04/accompanists-unsung-heroes-music

Ishodi učenja:

1. Po završetku studija student je sposoban kreirati, realizirati i izraziti svoje vlastite umjetničke koncepte

2. razumije, analizira i izvodi reprezentativan repertoar za glas i klavir, kao i repertoar za glas i orkestar, prilagođen za izvođenje s klavirom

3. poznaje široki raspon stilova i ima razvijen individualni i prepoznatljiv izričaj u određenom glazbenom stilu

4. je sposoban na individualan (jedinstveni) način interpretirati i reproducirati notni/glazbeni materijal te isti predstaviti široj javnosti javnim nastupima i/ili projektima s umjetničkim suradnikom

5. ima u potpunosti razvijenu sposobnost učenja, samomotivacije i samostalnost u djelovanju posebice u segmentu pripreme i muziciranja u duu s klavirom

6. ima razvijenu sposobnost kritičkog razvijanja ideja i argumenata te njihove prezentacije široj javnosti

7. ima razvijenu sposobnost kreativnog mišljenja i rješavanja složenih problema i snalaženja u novonastalim okolnostima, osobito na nastupu

Legenda

  • S - Seminar