Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Korepeticija glavnog predmeta - pjevanje 3

Šifra:
216176
Visoko učilište:
Muzička akademija
ECTS bodovi:
3.0
Opterećenje:
30(S)
Izvođači:

prof. mr. art. Martina Zadro (S)

Darko Domitrović, ak.gl.klav. (S)

mr. art. Eva Kirchmayer-Bilić (S)

Ivan Pernicki, ak.gl.klav., umj. sur. (S)

Božo Letunić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (S)

Davor Ljubić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (S)

mr. art. Mario Čopor (S)

Opis predmeta:
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom individualnom predznanju i sposobnostima studenta na zadanoj literaturi iz glavnog predmeta. Obvezni sadržaj predmeta su skladbe za glas i instrument i klavir, skladbe za glas i orkestar prilagođene izvedbi s klavirom, različitih stilskih razdoblja i forme te javna izvedba istih.
Obavezna literatura:

1. Reprezentativna literatura svjetskih i hrvatskih skladatelja za glas i klavir i glas i orkestar prilagođena za izvođenje s klavirom

Preporučena literatura:

2. Bernac, P. (1970., 1978., 2002.): The Interpretation of French Song Fischer-Dieskau, D. (1972.,1976.): Auf den Spuren des Schubert-Lieder: Werden, Wesen, Wirkung Foley, C. (2005). What is Collaborative Piano? Collaborative Piano Blog. https://collaborativepiano.blogspot.com/2005/11/what-is-collaborative-piano.html Katz, M. (2009). The complete collaborator: The Pianist as Partner. New York: Oxford University Press Moore, G. (1944). The unashamed accompanist. New York: The Macmillan Company. Moore, G. (1960). Ploča The unashamed accompanist. Moore, G. (1954., 1975., 2013., 2016.): Singer and Accompanist - The Performance of Fifthy Songs Moore, G. (1975.): The Schubert Song Cycles: With Thoughts of Performance Padworski, K. T. (2015). Accompanist... or Collaborative Pianist? The Collaborative Piano blog. https://kevinpadworski.com/2015/07/23/accompanist-or-collaborative-pianist/ Pow, L. (2016). More than mere notes: Incorporating analytical skills into the collaborative pianist s process in lesrning, rehearsing and performing repertoire. Disertacija. University of Miami https://pdfs.semanticscholar.org/acf2/4da2c1d499febe9a7fe0889243d6f923960b.pdf Sasanfar, J. K. (2012). Influence of Aural and Visual Expressivity of the Accompanist on Audience Perception of Expressivity in Collaborative performances of a Soloist and Pianist. Disertacija, Florida State University: College of Music Service, T. (2012). Accompanists: the unsung heroes of music. The Guardian https://www.theguardian.com/music/tomserviceblog/2012/mar/04/accompanists-unsung-heroes-music

Ishodi učenja:

1. savladati načine oblikovanja fraze s težištem na usklađivanju dinamike, artikulacije, intonacije i cjelokupne interpretacije s interpretacijom pijanista

2. usavršiti umijeće primjerene, stručne, kolegijalne i profesionalne komunikacije i interakcije s umjetničkim suradnikom unutar nastavnog procesa te prilikom javnih izvedbi i nastupa

3. spoznati važnost temeljnih skladateljevih zapisa o načinu izvođenja djela (tempo, dinamika, agogika) u suodnosu s umjetničkim suradnikom

4. upoznati repertoar za glas i klavir te stilski osviješteno izvoditi određenu skladbu s umjetničkim suradnikom

5. biti sposoban razlikovati, odabrati i primijeniti tonske boje i primjerenu dinamiku, te isto uskladiti s klavirom

6. razumjeti položaj vlastite dionice u kontekstu cjeline glazbenog djela

7. sintetizirati stečeno znanje u smislu stvaranja vlastite i zajedničke interpretacije i osobnog pristupa umjetničkom djelu

8. razviti sustav mišljenja, vrednovanja i kritičkog razmišljanja radi informiranog odabira osobne interpretacije

9. stvarati vlastito mišljenje na temelju sakupljenih informacija i umjeti vrednovati glazbene primjere u praksi

Legenda

  • S - Seminar