Skoči na glavni sadržaj

Sadržaj predmeta

Korepeticija glavnog predmeta - gudači 3

Šifra:
216184
Visoko učilište:
Muzička akademija
ECTS bodovi:
2.0
Opterećenje:
15(S)
Izvođači:

Petra Bugarin Puzović, mag.mus., umj. sur. (S)

Domagoj Gušćić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (S)

Nikolina Ljiljak, mag. mus., umj. sur. (S)

mr. art. Tibor Naglić, v. umj. sur. (S)

prof. mr. art. Anđelko Krpan (S)

Nadia Varga Modrić, ak.gl.klav., v. umj. sur. (S)

mr. art. Petra Gilming, v. umj. sur. (S)

Marta Karolina Cader-Pietrzak, umj. sur. (S)

Renata Hil, ak.gl.klav. (S)

Opis predmeta:
Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom individualnom predznanju i sposobnostima studenta na zadanoj literaturi iz glavnog predmeta. Obvezni sadržaj predmeta su skladbe za gudački instrument i klavir, skladbe za gudački instrument i orkestar prilagođene izvedbi s klavirom, različitih stilskih razdoblja i forme te javna izvedba istih.
Obavezna literatura:

1. Reprezentativna literatura svjetskih i hrvatskih skladatelja za gudački instrument i klavir te gudački instrument i orkestar prilagođena za izvođenje s klavirom.

Preporučena literatura:

2. Foley, C. (2005). What is Collaborative Piano? Collaborative Piano Blog. https://collaborativepiano.blogspot.com/2005/11/what-is collaborative-piano.html Katz, M. (2009). The complete collaborator: The Pianist as Partner. New York: Oxford University Press Moore, G. (1944). The unashamed accompanist. New York: The Macmillan Company. Moore, G. (1960). Ploča The unashamed accompanist. Padworski, K. T. (2015). Accompanist... or Collaborative Pianist? The Collaborative Piano blog. https://kevinpadworski.com/2015/07/23/accompanist-or-collaborative-pianist/ Pow, L. (2016). More than mere notes: Incorporating analytical skills into the collaborative pianist s process in lesrning, rehearsing and performing repertoire. Disertacija. University of Miami https://pdfs.semanticscholar.org/acf2/4da2c1d499febe9a7fe0889243d6f923960b.pdf Sasanfar, J. K. (2012). Influence of Aural and Visual Expressivity of the Accompanist on Audience Perception of Expressivity in Collaborative performances of a Soloist and Pianist. Disertacija, Florida State University: College of Music Service, T. (2012). Accompanists: the unsung heroes of music. The Guardian https://www.theguardian.com/music/tomserviceblog/2012/mar/04/accompanists-unsung-heroes-music

Ishodi učenja:

1. usavršiti vještinu zajedničkog muziciranja i sviranja u duu

2. usavršiti umijeće primjerene, stručne, kolegijalne i profesionalne komunikacije i interakcije s umjetničkim suradnikom unutar nastavnog procesa te prilikom javnih izvedbi i nastupa

3. poznati načine oblikovanja fraze s težištem na usklađivanju dinamike, artikulacije, intonacije i cjelokupne interpretacije s interpretacijom pijanista

4. upoznati repertoar za gudački instrument i klavir

5. upoznati glavne stilove i stilski osviješteno izvoditi skladbe za gudački instrument i klavir

6. Demonstrirati - prikazati rezultate rada na javnom nastupu, koncertu s umjetničkim suradnikom korepetitorom

Legenda

  • S - Seminar