- English
Sadržaj predmeta
Rog 3
- Šifra:
- 216237
- Visoko učilište:
- Muzička akademija
- ECTS bodovi:
- 26.0
- Opterećenje:
- 60(P)
- Izvođači:
-
prof. art. Bánk Harkay, akad. (P)
prof. mr. art. Boštjan Lipovšek (P)
- Opis predmeta:
- Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu, dinamikom prilagođenom predznanju i sposobnostima pojedinog studenta. Sadržaj predmeta sačinjavaju: sve ljestvice, razložene kroz dvije oktave u osminkama i šesnaestinkama (durske ljestvice odvojeno, molske ljestvice legato) s trozvukom i dominantnim četverozvukom u durskim ljestvicama odvojeno a u harmonijskim mol ljestvicama s trozvukom i smanjenim četverozvukom na VII stupnju kroz dvije oktave legato, etide, skladbe i orkestralna sola prilagođeni za stupanj studija. Tijekom akademske godine student treba savladati iz obvezne i dopunske literature najmanje: 2 koncerta, 2 sonate, 4 ostale kompozicije, 20 etida različitog karaktera, 10 orkestralnog sola (Literatura navedena pod 2.11 i 2.12)
- Obavezna literatura:
-
1. J.F.Gallay: 12 Grande caprices op. 32 M. Alphonse: Etide V sv Oscar Franz:10 koncertnih etida R. Strauss: Koncert za kornu Op. 11 Es - Dur W.A.Mozart: II koncert Es-dur KV. 417 J.Haydn: Koncert br. 1 D-dur Hob. VIId:3 F. Ries: Sonata L.v.Beethoven: Sonata F-dur Op. 17
- Preporučena literatura:
-
2. Semler-Collery: Piece concertante ; K. Baranović: Elegija za rog i klavir; F. Strauss: Empfindungen am Meer; E.Bozza: En Foret; B. Krol: Sonata za kornu i klavir Op.1., P. Dukas: Villanelle; H. Busser: Piece en Re; V. Deportes: Ballade Normande; Sicilienne et Allegro; J.S. Bach: Suite za violončelo solo (transkripcije za rog); R. Matz: 7 Skica za rog; O. Kersken: Orkestralna sola; Ostala literatura primjerena stupnju studija
- Ishodi učenja:
1. razumije, analizira i izvodi reprezentativan repertoar za rog
2. sposoban na individualan(jedinstveni) način interpretirati i reproducirati notni/ glazbeni materijal te isti predstaviti široj javnosti javnim nastupima i/ili projektima
3. razumije obrasce i procese na kojima se zasniva glazbena improvizacija te ih je sposoban primijeniti
4. je stekao dobre navike koje se tiču postave tijela i tehnike vježbanja, koje mu jamče izostanak profesionalnih povreda
5. svjestan je tehnika, formi i zvučnog oblikovanja u glazbenom stvaralaštvu
6. ima razvijenu sposobnost kritičkog razvijanja ideja i argumenata te njihove prezentacije široj javnosti
7. ima u potpunosti razvijenu sposobnost učenja, samomotivacije i samostalnost u djelovanju posebice u segmentu tehnika vježbanja
8. razumije međuodnose i međuzavisnost praktičnog i teorijskog djela studija
Legenda
- P - Predavanje