- English
Sadržaj predmeta
Tehnike elektroničke glazbe 1
- Šifra:
- 91928
- Visoko učilište:
- Muzička akademija
- ECTS bodovi:
- 4.0
- Opterećenje:
- 60(P)
- Izvođači:
-
prof. mr. art. Vjekoslav Nježić (P)
- Opis predmeta:
- Sadržaj se izvodi u otvorenom kurikulumu dinamikom prilagođenom predznanju i sposobnostima pojedinog studenta, a sadrži slijedeće elemente. Psihoakustička svojstva zvuka i njegova reprezentacija. Sinteze zvuka - aditivna sinteza (Fourier valni oblici), subtraktivna sinteza (sintetizator, formanti), sinteze modulacijom i distorzijom (AM, RM, FM, Waveshaping). Sintetizatori zvuka (analogni, digitalni, virtualni). Sampler (mapiranje i procesiranje zvukovnih uzoraka). MIDI i osnove sekvencera (razlike s magnetofonom), Napredno sekvenciranje (editiranje, kvantizacija)
- Obavezna literatura:
-
1. Balaban / Ebcioglu M. K. / Laske O., Understanding Music with AI: Perspectives on Music Cognition Chadabe J., Electric Sound - The Past and Promise of Electronic Music Dodge C., Computer Music: Synthesis, Composition and Performance Pierce J., The Science of Musical Sound Roads C., Computer Music Tutorial Scaletti C. / Habel K. J., The Kyma Lenguage for Sound Design Richard Boulanger, The Csound Book Berlioz H., - Strauss, R. Instrumentationslehre. Leipzig: Peters, 1904. Cipra M., Muzički oblici. Zagreb, 1948. D Indy V., Cours de composition musicale. Paris: Durand, 1950. Hindemith P., Tehnika tonskog sloga. Beograd, 1983. Gieseler-Lombardi-Geyer., Instrumentation in der Musik des 20. Jahrjunderts. Koechlin Ch., Traité de l'orchestration. Paris. 1954-59. Piston W., Orchestration. New york: Norton & Cie, 1955. Rimskij-Korsakov N., Osnovy orkestrovki. Moskva: Muzigiz, 1946. Schönberg A., Fundamentals of Musical Composition Solistička, komorna, zborska i orkestralna djela autora 18, 19. i 20. st. Časopisi: Computer Music Journal, Electronic Musician, Keyboard
- Ishodi učenja:
1. Razvijanje sposobnosti stvaralačkog glazbenog mišljenja studenata, do njihove relativne zrelosti i samostalnosti
2. Poticanje i razvijanje vlastitog glazbenog Razvijanje sposobnosti stvaralačkog izraza studenata
3. Svladavanje analognih i digitalnih tehnika komponiranja zvuka teorijskim i praktičnim radom
4. Svladavanje skladateljskih tehnika primjerenih novim tehnologijama i multimediji
5. Svladavanje instrumentacijskih tehnika praktičnim radom i proučavanjem partitura autora 18., 19. i 20. stoljeća
6. Skladanje elektroničkih, elektro-akustičkih i multimedijalnih djela
7. Skladanje solističkih i komornih djela za gudačke instrumente
Legenda
- P - Predavanje